Jep. Tuo oli hyvä pdf, selasin tässä aamukahvilla nopeasti. Pitää lukea uudestaan ajatuksella kun ehtii paremmin.
Tälleen maallikon silmin näyttää siltä että nuo hentoiset muoviosat ei kestä jäätymistä vaan joku paikka sitten pettää ja alkaa vuotamaan. Autohan on nyt 7 vuotta vanha joten taattuun vag-tapaan muoviosat alkaa mureneen. Sinänsä ärsyttävää mutta toisaalta autolla on myös ajettu jo lähes 200tkm ja jos kolmen huntin osalla pääsee taas seuraavan 200tkm niin eipä siitäkään oikein valittamaan pääse. Menee vähän metafyysisen filosofoinnin puolelle mutta olisiko se sitten sen parempi jos kaikki tuollaiset alimitoitetut osat olisi korvattu kestävämmillä jo tehtaan tuotantolinjalla ja auto olisi maksanut uutena vaikka 5000€ enemmän?
Se on kyllä surkeaa että pakkanen on se joka rikkoo vehkeet, eikä olla edes missään ääriolosuhteissa vaan tällainen perus pohjoismainen talvi 10-20 astetta pakkasta. Pitäis varmaan siirtyä ajamaan talvet bensavehkeillä.
Tälleen maallikon silmin näyttää siltä että nuo hentoiset muoviosat ei kestä jäätymistä vaan joku paikka sitten pettää ja alkaa vuotamaan. Autohan on nyt 7 vuotta vanha joten taattuun vag-tapaan muoviosat alkaa mureneen. Sinänsä ärsyttävää mutta toisaalta autolla on myös ajettu jo lähes 200tkm ja jos kolmen huntin osalla pääsee taas seuraavan 200tkm niin eipä siitäkään oikein valittamaan pääse. Menee vähän metafyysisen filosofoinnin puolelle mutta olisiko se sitten sen parempi jos kaikki tuollaiset alimitoitetut osat olisi korvattu kestävämmillä jo tehtaan tuotantolinjalla ja auto olisi maksanut uutena vaikka 5000€ enemmän?
Se on kyllä surkeaa että pakkanen on se joka rikkoo vehkeet, eikä olla edes missään ääriolosuhteissa vaan tällainen perus pohjoismainen talvi 10-20 astetta pakkasta. Pitäis varmaan siirtyä ajamaan talvet bensavehkeillä.
Comment