Morjesta
Eli autona a6 00 2.5 tdi afb nokkasorvilla.
Kävipä kesällä niin, että autolle annettiin vapaalla 2 kertaa kierrokset tappiin asti kenkää ja sit aivan saatanan kova kilinä/kolina. Ensin luulin turboa, mutta purettuani sen ja käytettyä huollossa niin ei siinä suurempaa vikaa ollu.
Pakopuolen siivekkeet hiukan ottaneet jostain itseensä. Mutta vois kuulemma ihan noin laittaa kiinni.
Ääni kuului jostain turbon/koneen takaosasta.
Olisko nokat pauhkahtanut? Vai mistä vois vikaa lähteä hakemaan?
Auto on nyt seissyt n.5kk ja ei käynnistetty tapahtuman jälkeen. Jolloin oli kone lämmin. Olikohan tarpeeks sekavasti tämäkin selitetty?
Kiitos vastauksista!
Eli autona a6 00 2.5 tdi afb nokkasorvilla.
Kävipä kesällä niin, että autolle annettiin vapaalla 2 kertaa kierrokset tappiin asti kenkää ja sit aivan saatanan kova kilinä/kolina. Ensin luulin turboa, mutta purettuani sen ja käytettyä huollossa niin ei siinä suurempaa vikaa ollu.
Pakopuolen siivekkeet hiukan ottaneet jostain itseensä. Mutta vois kuulemma ihan noin laittaa kiinni.
Ääni kuului jostain turbon/koneen takaosasta.
Olisko nokat pauhkahtanut? Vai mistä vois vikaa lähteä hakemaan?
Auto on nyt seissyt n.5kk ja ei käynnistetty tapahtuman jälkeen. Jolloin oli kone lämmin. Olikohan tarpeeks sekavasti tämäkin selitetty?
Kiitos vastauksista!