Helpompaa se ei ole, mutta halvempaa varmasti. Suuttimissa ei tähän asti ole tavattu mitään epidemian kaltaista oireilua, ovat sitten yksittäistapauksia jos rikki menevät. Ennemminkin se epätasainen syöttö kielii nokka-akseliin liittyvistä oireista.
Olet vaihtanut/vaihdattanut kaikki neljä yksikköä kokonaisuutena, siis uudet pumput ja suutinkärjet, tiivisteineen päivineen, alkuperäisosin vai tarvikeosin? Oletko tarkastellut öljyn määrää ja laatua, joitain tapauksia on raportoitu jossa suutinten vaihdon jälkeen ei niitä saada tiiviinä enää takaisin vaan falskaavat polttoainetta öljyn joukkoon. Kaukaa haettu teoria, mutta kannen lämmetessä ja lämpölaajentuessa se yksi suutin voisi alkaa falskaamaan polttoainetta ympärilleen.
Olet vaihtanut/vaihdattanut kaikki neljä yksikköä kokonaisuutena, siis uudet pumput ja suutinkärjet, tiivisteineen päivineen, alkuperäisosin vai tarvikeosin? Oletko tarkastellut öljyn määrää ja laatua, joitain tapauksia on raportoitu jossa suutinten vaihdon jälkeen ei niitä saada tiiviinä enää takaisin vaan falskaavat polttoainetta öljyn joukkoon. Kaukaa haettu teoria, mutta kannen lämmetessä ja lämpölaajentuessa se yksi suutin voisi alkaa falskaamaan polttoainetta ympärilleen.
Comment