Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 2,5 TDI ei käynnisty, vikakoodi 00575

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B6 2,5 TDI ei käynnisty, vikakoodi 00575

    Eli kylmänä aamulla hyrähti käyntiin pariks sekuniks, kunnes sammu. Ei lupaa edes lähteä ja vikakoodia "00575 - intake manifold pressure, 08-10 control limit surpassed - intermittent" tuuppaa vcds litellä. Rosstechillä vian syytä arvellaan N75 tai ahdin rikki. Eilen ajettu normaalisti ilman mitään oireita. Kellään viisaammalla ideoita mahdollisista muista vioista jotka saattais aiheuttaa kyseistä ongelmaa?

  • #2
    Nuo vikakoodit ei käyntiinlähtöön vaikuta. Eiköhän se ole se perinteinen eli ruiskupumppu sökö jos ei ilmavuotoja ole ja sammutusläppä on auki.

    Comment


    • #3
      Itsellä aikanaan vika oli virtalukossa. Ei lähtenyt käyntiin ja antoi vikakoodeja. Jäljille pääsin katsomalla VCDSllä ruiskupumpun jännitteen joka oli välillä nolla kun virrat laittoi autoon päälle mutta avaimesta virtoja kääntelemällä jollakin kertaa palasi. Blokkia en muista mutta kyllä siinä selkokielellä se injection pump voltage tms sanottiin.

      Muut vikakoodit oli muistaakseni N75 ja oisko ollu sammutusventtiili.

      Comment


        #4
        Vikakoodien nollaus ei auttanut asiaa. Tarkennetaan vielä, että startti pyörittää konetta kyllä, mutta ei käynnisty. Jos sitä huomenna päivänvalossa alkais selvittään enemmän.

        Comment


          #5
          Lisää päivitystä, pumput kunnossa, nafta letää komeessa kaaressa! ilmavuodoks varmistu, suodattimen jälkeen (paluu?)letkussa ilmaa. Mitenkäs järkevästi tota ilmavuotoo sais haettua? Kaikki kikat saa vapaasti kertoo, pieninkin vinkki auttaa!

          Comment


            #6
            suuttimia avattu hiiren verran, naftaa tulee. kuplat saatu pois putkista, jakajapumpun banjot katottu, kyljessä olevat torx/kuusiomutterit ja kuparitiivisteet, kaikki ok. nyt alkaa loppuun mielikuvitus ja ymmärrys kesken, kun vieläkään ei lähde tulille.. vikakoodeina sterering angle, duration of ignition, intake manifold pressure, joiden ei kai pitäisi vaikuttaa käynnistykseen..?

            Comment

            Working...
            X