Eli kylmänä aamulla hyrähti käyntiin pariks sekuniks, kunnes sammu. Ei lupaa edes lähteä ja vikakoodia "00575 - intake manifold pressure, 08-10 control limit surpassed - intermittent" tuuppaa vcds litellä. Rosstechillä vian syytä arvellaan N75 tai ahdin rikki. Eilen ajettu normaalisti ilman mitään oireita. Kellään viisaammalla ideoita mahdollisista muista vioista jotka saattais aiheuttaa kyseistä ongelmaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 2,5 TDI ei käynnisty, vikakoodi 00575
Collapse
X
-
Itsellä aikanaan vika oli virtalukossa. Ei lähtenyt käyntiin ja antoi vikakoodeja. Jäljille pääsin katsomalla VCDSllä ruiskupumpun jännitteen joka oli välillä nolla kun virrat laittoi autoon päälle mutta avaimesta virtoja kääntelemällä jollakin kertaa palasi. Blokkia en muista mutta kyllä siinä selkokielellä se injection pump voltage tms sanottiin.
Muut vikakoodit oli muistaakseni N75 ja oisko ollu sammutusventtiili.
Comment
-
suuttimia avattu hiiren verran, naftaa tulee. kuplat saatu pois putkista, jakajapumpun banjot katottu, kyljessä olevat torx/kuusiomutterit ja kuparitiivisteet, kaikki ok. nyt alkaa loppuun mielikuvitus ja ymmärrys kesken, kun vieläkään ei lähde tulille.. vikakoodeina sterering angle, duration of ignition, intake manifold pressure, joiden ei kai pitäisi vaikuttaa käynnistykseen..?
Comment
Comment