audini oirehtii siten että tehot katoaa välillä ja tulee taas toimintaan.moottori vikavalo palaa käytetty testerissä antaa vikaa kaasuläppäkotelolle.ottaa välillä pidemmän startin kuin toisinaan.egr myös vaihdettu.voisiko jollain ohjelmalla tarkkailla tuota kaasuläppäkoteloa?Ei kiinnostaisi lähteä osa kerrallaan uusimaan kaikkea.löytyisikö täältä ammattimiesten vinkkejä asiasta?Kuinka tuo hiukkassuodatin yleensä oirehtii?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi a4 2.0 tdi kaasuläppäkotelo vai hiukkassuodatin
Collapse
X
-
Mulla on ylimääräinen kaasuläppä joka on peräisin BRD moottorista.
Voit ottaa sen kokeiltavaksi ja jos auttaa niin myyn sen sulle 50 eurolla.
Jos ei auta, niin tuo takaisin.
Vaasassa asun myös. Laita yksityisviesti mikäli kiinnostut.
Comment
-
Vielä lisätietoa tuosta tarjoamastani läpästä.
Kyseinen läppä meni rikki ja tilasin uuden läpän. Toimitusaika oli pitkä ja odotellessa käytin vanhan läpän irti ja sain sen korjattua. Vikana oli että huohotusöljyä oli päässyt sähköosien sekaan. Tyhjäsin öljyt ja puhdistin läpän. Operaation jälkeen läppä toimi kuin uusi. Olin kuitenkin jo tilannut ja maksanut uuden läpän joten vaihdoin uuden osan tilalle myöhemmin kun se saapui.
Yli kuukauden ehdin ajella tuolla läpällä korjauksen jälkeen ja mitään ongelmia ei ollut havaittavissa.
Mikäli tuo ei kuitenkaan toimi niin voit palauttaa sen.
Comment
-
Rikkinäinen kaasuläppä hankaloitti DPF polttoa ja usein se epäonnistui kokonaan jonka seurauksena vikavalo. Lisäksi viallisen läpän huomasi auton sammutuksessa epätavallisena heilahduksena / vapinana.
Jos joku muu haluaa tuon mun läpän 50 eurolla niin ottakaa yhteyttä.
Audia minulla ei enää ole, mutta tällä foorumilla käyn harvakseltaan.
Comment
Comment