Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 vm.05 2,0tdi. Suuttimista kysyttävää.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 vm.05 2,0tdi. Suuttimista kysyttävää.

Elikkäs kyseessä Audi a6 2,0tdi 140hv vm.2005. Audin oireena on että lämmetessään tyhjäkäynti aaltoilee lievästi, käynti huononee sekä alakierroksilla vedättäessä pätkii hieman. Käytin korjaamolla ja testeri antoi tuomioksi ykköspytyn suuttimen.

Suutin on boschilainen ja tuotenro: 03G130073G / 0414720454. Suomessa suuttimella oli vielä hintaa.

Mistä saan kyseisen suuttimen edullisesti tilattua tai ostettua?
    Kiitos jo etukäteen!

Mulla olisi 3kpl BPW koneesta boschin suuttimia, mahtaisko sopia?

Comment

Onko mikä sarjanumero niissä?

Comment

038130073BJ.. eipä se taida sopia.

Comment

Mangara, paljonko ajettuja suuttimet ovat? Mulla vastaavanlainen auto kuin sulla vm. -07 ja testerissä ilmoitti että sytytyskatkoksia 1-pytyssä. Välillä käy tyhjäkäyntiä kuin kolmella ja ravistaa joskus hetken noin 2000 rpm :-(

Comment

En tiedä on samanlainen sähkösuuttimet, kuin 1.9 tai 130 hv.Ykköspytyn suutin temppusi.
            Minun autossa oli samat oireet.Päädyin siihen että venttiilikoppa pois ja pihdiT käteen ja kirin ne liittimet ja auto toiminut 2 vuotta moitteettomasti.

Comment

250 000 km ajettujahan ne, kolme suutinta meni jo, yksi olisi vielä mutta siitä en mene takuuseen että toimiiko.

Comment

Kiitokset Mangara :-)
                Tavan ajelija, noissa on ollut kai ongelmia myös johtosarjoissa kun kulkevat venttiilikopan sisällä, onko siellä joku liitin mitä voi kiristää vai mitä tarkoitit?

Comment

Toki jos tarvetta on niin pientä korvausta vastaan voin lähetellä. Löytyisi koko purkukone, jos muille osille tarvetta on.

Comment

Working...
                  X