Tässä katselin toisessa ketjussa tuleen linkin takaa tälläistä 3.0 TDI koneen imuputken virtaavuuden päivitystä:
http://www.audi-sport.net/xf/threads...6#post-2341399
Mietin, että tuo voisi olla tuollainen vakiotyyppinen päivitys tähän vanhempaan koneeseen. Ainoa mikä tuossa ETKA:n mukaan mietityttää miten tuo DPF:n anturin sijoittelu.
En Googlella löytänyt uudemmasta (myös A5 käy) kuvaa missä se paineanturi oikein on. ETKA:n mukaan letkuissa jotain pientä ja DPF:ltä tuleva putki vähän eri kulmassa ja anturille on jossain joku teline, mutten mitään todellista kuvaa löytänyt. Tavallaan kiinnostaisi vakiopäivitys tuollekin. Löytyisikö täällä ketään jolla uusi vakio mistä napata kuvaa? Ilmeisesti joku vm. 2011 muutos tullut.
Yksi vaihtoehto on, että leikkaan vanhasta putkesta tuon anturin kiinnikkeen ja sopivalla massalla kiinni uuteen putkeen vanhaan paikkaan niin ei tarvitse nippusiteillä leikkiä kuten tuossa audi-sport ketjussa tehty.
http://www.audi-sport.net/xf/threads...6#post-2341399
Mietin, että tuo voisi olla tuollainen vakiotyyppinen päivitys tähän vanhempaan koneeseen. Ainoa mikä tuossa ETKA:n mukaan mietityttää miten tuo DPF:n anturin sijoittelu.
En Googlella löytänyt uudemmasta (myös A5 käy) kuvaa missä se paineanturi oikein on. ETKA:n mukaan letkuissa jotain pientä ja DPF:ltä tuleva putki vähän eri kulmassa ja anturille on jossain joku teline, mutten mitään todellista kuvaa löytänyt. Tavallaan kiinnostaisi vakiopäivitys tuollekin. Löytyisikö täällä ketään jolla uusi vakio mistä napata kuvaa? Ilmeisesti joku vm. 2011 muutos tullut.
Yksi vaihtoehto on, että leikkaan vanhasta putkesta tuon anturin kiinnikkeen ja sopivalla massalla kiinni uuteen putkeen vanhaan paikkaan niin ei tarvitse nippusiteillä leikkiä kuten tuossa audi-sport ketjussa tehty.