Ex mosasta AFB poikennut jakohihna hajottaen mm. toisen nokkapyörän. Moottori vaihdettu nyt AKN. Pumppu otettu tuosta ex mosasta. Lukuisten käynnistysyritysten ja erinäisten toimenpiteiden jälkeen auto lähti yllättäen käyntiin ja kävi n. 4 sekunttia ok. sammuen sitten laakista.
Taulussa paloi ainoan kerran hehkuvalo, silloin, kun se lähti hetkeksi käyntiin, muuten sitä ei ole näkynyt. Aluksi tarjosi 01177 ja 01314 vikakoodia instrumentin puolelta, moottorin puolelle ei tuo testeri jostain syystä päästä/löydä.
Tuon 01177 koodin antoi pyyhkiä pois, mutta se tuli joka startin jälkeen takaisin. 01314 koodia ei anna pyyhkiä pois.
Käynnistymisen jälkeen tuota 01177 koodia ei enää ole tullut. Polttoainetta on, ja kirkas polttoaineletku on täynnä ainetta ja suuttimista tulee ainetta kun niitä avaa. Pumppu tuohon oli lähiaikona vaihdettu uuteen (Boch), vuosi sitten +- jotain.
Mitenkähän tuon nyt saisi käyntiin? Villit veikkauksetkin otetaan vastaan. :)
Taulussa paloi ainoan kerran hehkuvalo, silloin, kun se lähti hetkeksi käyntiin, muuten sitä ei ole näkynyt. Aluksi tarjosi 01177 ja 01314 vikakoodia instrumentin puolelta, moottorin puolelle ei tuo testeri jostain syystä päästä/löydä.
Tuon 01177 koodin antoi pyyhkiä pois, mutta se tuli joka startin jälkeen takaisin. 01314 koodia ei anna pyyhkiä pois.
Käynnistymisen jälkeen tuota 01177 koodia ei enää ole tullut. Polttoainetta on, ja kirkas polttoaineletku on täynnä ainetta ja suuttimista tulee ainetta kun niitä avaa. Pumppu tuohon oli lähiaikona vaihdettu uuteen (Boch), vuosi sitten +- jotain.
Mitenkähän tuon nyt saisi käyntiin? Villit veikkauksetkin otetaan vastaan. :)
Comment