Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 2.0 TDI kierrokset heittelee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Q5 2.0 TDI kierrokset heittelee

    Eli Audi Q5 2.0 TDI kylmänä ajaessa kierrokset heittelee pienillä kierroksilla, kun moottori lämpeää ongelma häviää. Ideoita mistä tämä johtuu?
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 16.9.2015, 19:44. Perustelu: Otsikkoa ja oikealle osastolle.

  • #2
    Näillä tiedoilla sanoisin, että laatikon mekatroniikka alkaa olla entinen. Tuntuuko myös nykimisenä?

    Comment


    • #3
      Kyllä siinä pientä nykimistä havaittavissa. Minkälaiset kustannukset tämän mekatroniikkayksikön vaihdosta tulisi?
      Viimeksi muokannut lapa23; 17.9.2015, 11:09.

      Comment


      • #4
        Päälle pari kiloa taitaa kustantaa.

        Comment


        • #5
          Tän verran oli maksanu tuohon nyt käytössä olevaan A4 B8:n S-Tronicin mekatroniikan vaihto Turun AC:llä: Työ 490,07e + osat 2368,30e = 2858,37 e

          Comment


          • #6
            Kuinka paljon kilometrejä mittarissa kun ongelmat alkaneet? Mielenkiinnon vuoksi kyselen. Joskus luin volkkarin dsg:stä ja siellä ei tunnu olevan väliä onko ajettu 30tkm tai 300tkm. Vika voi tulla koska vain.

            Comment


            • #7
              Tossa mun B8:ssa oli noin 60000 mittarissa kun mekatroniikka vaihdettiin. Nyt ~139000 ja laatikko toimii hienosti.

              Comment


              • #8
                Ajettu n. 140000km

                Comment


                • #9
                  En kyllä ihan heti lähtisi mekatroniikkaa kuitenkaan vaihtelemaan ilman varmaa diagnoosia. Mm. termariviat on ilmenneet muinoin tuolla tavalla, tosin ei samassa koneessa mutta kuitenkin.

                  Vikakoodit lukuun ja mitta-arvoja tarkkailemaan mekatroniikalta niin saa varmuutta asiaan. Tuo taitaa olla Tippilootalla?

                  Comment


                  • #10
                    Joo tarvii alkaa ihmettelemään kun saan oman vcds piuhan takas kaverilta lainasta se asuu vielä toisella puolella suomea. Josko sitä kautta jotain löytyisi

                    Comment


                    • #11
                      Niin mekatroniikkaepäily koski ainoastaan s-tronic vaihteistolla olevaa autoa, oliko sinulla se? Kytkinten paineet kannattaa katsoa diagnostiikasta kun nykiminen tapahtuu.

                      Comment


                      • #12
                        S-Tronic vaihteisto siinä on

                        Comment


                        • #13
                          Tarkemmin kun hieman kokeilin autoa nykiminen tapahtuu pienillä kierroksilla 4 vaihteella. Pysähtymisessä myös hieman nykimistä.

                          Comment


                            #14
                            ELi nykäsee kun vaihtaa kakkoselta ykköselle juuri ennen pysähdystä? Mekatroniikan vaihdolla tuli meillä kuntoon

                            Comment


                            • #15
                              Tässä nykäykset tapahtuu 4>3 ja 3>2

                              Comment


                                #16
                                Kokeile vielä hidastaa s-asennossa vauhdista lähes kävelyvauhtiin, jos alkaa nykiä voimakkaasti niin mekatroniikka on valmis.

                                Comment

                                Working...
                                X