Siis onko totta että tuollaiseen v6 tdi koneeseen ei kannata asentaa evryä koska tuo moottorin ohjaus tapahtuu can-väylän kautta. Omassani on todennäköisesti jo lastu(koska sport alusta sekä putkisto). Eikös tuo mennyt niin että jos auton alla kulkee 2 putkea on kyseessä sport putket? Onhan tuossa sitten joku vuosi tulossa valmiiksi 400+ heppanen lötkökin, mutta jollain väli mallin nelikolla olis hyvä ajaa ennen tuon lötkön valmistumista. Miten tuollaiseen saisi vähän lisäpotkua? Jostain luin että MAF:n "poraamisella" saisi huijattua ECU:ta. Kun kone luulee että ilmaa tulee paljon lisää syöttöjä joka toimisi sitten vähän kun evry. Mikä olisi halvin tapa lisätä tehoja 2.5 TDI V6 koneeseen? Budjetti siis alle 100€. Jostain luin myös että vag-comilla tai vcds:llä pääsis suoraan muuttamaan tuota maksimi syöttöä...? Olenko väärässä? Jos tuolla pääsee käsiksi tohon syöttöön niin joku osaava voisi laittaa viestiä. Liikun tässä Hyvinkää- Itä-Helsinki välillä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.5 tdi v6 vm 2000 EVRY?
Collapse
X
-
Satasella fortea+tankki täyteen? Voiman tuntua ja kaasuun vastaavuutta lisää kattien tyhjäämisellä.
Putki ei kerro lastusta, kaikissa v6 tdissä taitaa jakaantua dp:n jälkeen kahteen putkeen. 200hv taitaa olla mitä saa 180hv - versiosta vakiosuuttimilla ja -ahtimella maksimissaan, melko surkeasti.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=55059Viimeksi muokannut vV8m5; 4.9.2015, 19:31.
Comment