Kysymyksiä tekniseltä tunarilta, kiitos etukäteen vihjeistä.
Havahduin juuri siihen, että jo kunnioitettaviin kilometreihin (200k) päässyt A4 ei enää pöhise minuuttia paria ajelun jälkeen. Voisin vannoa, että vielä kevättalvella se jäähdytteli tyytyväisenä, ja luulisi, että nyt lämpimillä puhaltaisi sitäkin enemmän. Mitään varoitusvaloja ei näy, eikä tuo push-button-tarkistus varoittele.
Kysymykset kuuluvat jotakuinkin:
- Huolehdinko turhaan? Onko olemassa joku tilanne, jossa TDI ei turhia tuhise, tai olenko muuten vain vainoharhainen?
- Pystynkö jotenkin päättelemään, mistä kiikastaa? (Minulla ei ole mitään diagnostiikkatyökaluja ennestään, enkä tunne moottoreita tarpeeksi, että osaisin kaivella ja katsella. Ei olisi ihan mahdoton ajatus, että tilaisin jotain OBD2/CAN-adapteria väyläpuolta muutenkin ihmetelläkseni, mutta siihen lähden liikkeelle läheltä nollaa.)
Todennäköisesti päädyn käymään huoltamolla ensi viikolla, mutta tietty olisi hyvä tietää, täytyykö stressata lompakon tai moottorin puolesta siihen asti.
Havahduin juuri siihen, että jo kunnioitettaviin kilometreihin (200k) päässyt A4 ei enää pöhise minuuttia paria ajelun jälkeen. Voisin vannoa, että vielä kevättalvella se jäähdytteli tyytyväisenä, ja luulisi, että nyt lämpimillä puhaltaisi sitäkin enemmän. Mitään varoitusvaloja ei näy, eikä tuo push-button-tarkistus varoittele.
Kysymykset kuuluvat jotakuinkin:
- Huolehdinko turhaan? Onko olemassa joku tilanne, jossa TDI ei turhia tuhise, tai olenko muuten vain vainoharhainen?
- Pystynkö jotenkin päättelemään, mistä kiikastaa? (Minulla ei ole mitään diagnostiikkatyökaluja ennestään, enkä tunne moottoreita tarpeeksi, että osaisin kaivella ja katsella. Ei olisi ihan mahdoton ajatus, että tilaisin jotain OBD2/CAN-adapteria väyläpuolta muutenkin ihmetelläkseni, mutta siihen lähden liikkeelle läheltä nollaa.)
Todennäköisesti päädyn käymään huoltamolla ensi viikolla, mutta tietty olisi hyvä tietää, täytyykö stressata lompakon tai moottorin puolesta siihen asti.
Comment