No niin, auto ajettiin parkkiin eikä sen jälkeen halunnut enää käynnistyä. Starttaa muttei käynnisty. Syytä tähän on etsitty kissojen ja koirien kanssa jo hyvä tovi. Aluksi epäilin paluupuolen ilmavuotoja ja syöttöpumppua (kun näissä 2.5tdi tuppaa juuri nuo hajoamaan). Mutta myös jakopään ajoitus tuli mieleen tarkistaa.
Kun kampiakselin reikään laittaa 8mm poranterän, niin myös apukuskin puoleiset nokat on kohdillaan, mutta kuskin puoleiset nokat + öljykorkista tarkistettava merkki ei ole. Eikä tällöin myöskään syöttöpumppu ole kohdillaan. Onko mahdollista että pelkästään kuskinpuoli olisi päässyt "hyppäämään" auton sammutusvaiheessa?
Ahdasta on mutta saako jakohihan vaihdettua keula auki, eli syylärin ja koneen välistä?
Auto on 2004 2.5tdi BAU. 30tkm viime hihnaremontista, itse hihna päällisinpuolin ehjä!
Kun kampiakselin reikään laittaa 8mm poranterän, niin myös apukuskin puoleiset nokat on kohdillaan, mutta kuskin puoleiset nokat + öljykorkista tarkistettava merkki ei ole. Eikä tällöin myöskään syöttöpumppu ole kohdillaan. Onko mahdollista että pelkästään kuskinpuoli olisi päässyt "hyppäämään" auton sammutusvaiheessa?
Ahdasta on mutta saako jakohihan vaihdettua keula auki, eli syylärin ja koneen välistä?
Auto on 2004 2.5tdi BAU. 30tkm viime hihnaremontista, itse hihna päällisinpuolin ehjä!
Comment