Tänään meni AFB-kone mykäks. Ajoin parin kolmen km ajon jälkeen moottoritielle ja vedin kolmosella 4000 kiekkaan ja olin vaihtamassa kutoselle jolloin kone sammu ja sen seurauksena veto loppu. Ihmettelin miksi veto loppu ja huomasin että kiekka mittari oli nollilla. Yritin käynnistää uudestaan vauhdissa mutta ei toivoakaan. Pientarelle päästyääni yritin vielä käynnistää mutta startti ei pyörittänyt ja lopuksi rääkäs lovuttamisen merkiksi.
Kone pysähty ihan huomaamatta eli mitään karmeita ääniä ei kuulunu.
Auton on liikkunut ihan normaalisti MAF:in vaihdon jälkeen elikkä auto ei ole enää tuntunut
laiskalta.
Oma diagnoosi on joko jakopään hihna katkes tai sitten tuli "muuten vaan" nokkakatastroofi.
Nyt auto on viety merkkikorjaamolle tuomiota odottamaan.
Ajattelin kysästä arvoisalta foorumilta pikadiagnoosia.
Hihna pitäisi olla vaihdettu 120.000 km kohdalla ja nyt mittarissa 165.000 km.
Luulen että km-lukema pitää paikkansa koska jarrulevyt meni uusiksi x4 ja myös
ala ja ylätukivarsi rumba oli äsken.
Kone pysähty ihan huomaamatta eli mitään karmeita ääniä ei kuulunu.
Auton on liikkunut ihan normaalisti MAF:in vaihdon jälkeen elikkä auto ei ole enää tuntunut
laiskalta.
Oma diagnoosi on joko jakopään hihna katkes tai sitten tuli "muuten vaan" nokkakatastroofi.
Nyt auto on viety merkkikorjaamolle tuomiota odottamaan.
Ajattelin kysästä arvoisalta foorumilta pikadiagnoosia.
Hihna pitäisi olla vaihdettu 120.000 km kohdalla ja nyt mittarissa 165.000 km.
Luulen että km-lukema pitää paikkansa koska jarrulevyt meni uusiksi x4 ja myös
ala ja ylätukivarsi rumba oli äsken.
Comment