Päätin kokeilla onko näistä käärmeöljyistä (aine jonka luvataan parantavan vaivoja) mihinkään kun alkoi olemaan polttoainesuodattimen vaihto edessä. Tilasin briteistä, kun suomessa ei saa kuluttajille myydä, Forten puhdistustuotteen ja tämä tulikin postitse viikon kuluttua. Maksoi posteineen jonkun 25 euroa.
Paketti oli ottanut osumaa kuljetuksessa ja pullo oli vuotanut. Jätin pullon ulos jottei haju tarttuisi. Työmatkan aikana anoppi oli päättänyt siivota ja nostanut sen sitten roskiin.
No eipä auttanut kuin mennä Motonetistä ostamaan jotain vastaavaa tuotetta. Päädyin STP:n suuttimen puhdistuskamaan: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60802...toreille-200ml Tämä maksaa 7 euroa.
Kaadoin putellin uuteen suodattimeen ja perään vielä vanhasta suodettamiseta dieseliä. Laitoin suodattimen paikoilleen ja käynnistin auton. Parin minuutin käytön jälkeen sammutin ja annoin auton seistä vartin verran. Sitten ajoin auton lämpimäksi ja tein muutaman reippaan vedon.
Muutaman päivän päästä kävin tankkaamassa auton ja ihmetyksekseni seuraavan kerran polttoaineen merkkivalo syttyi vasta 1030 kilometrin jälkeen, kun normaalisti se syttyy noin 950 kilometrin jälkeen. Tankattuani auton uudellaan, valo syttyi taas vasta 1050 kilometrin jälkeen. Ajo on ollut samanlaista ja ilmatkin suunnilleen sitä samaa.
Eli näyttäisi tosiaan tehneen jotain tuo aine kun tulos näyttäisi toistuvan. Seuraavalla kerralla taidan ostaa kaksi putellia, niin seos on vielä raaempi. Yhdellä putellilla suodatin ei täyty tarpeeksi (Ehkä).
Paketti oli ottanut osumaa kuljetuksessa ja pullo oli vuotanut. Jätin pullon ulos jottei haju tarttuisi. Työmatkan aikana anoppi oli päättänyt siivota ja nostanut sen sitten roskiin.
No eipä auttanut kuin mennä Motonetistä ostamaan jotain vastaavaa tuotetta. Päädyin STP:n suuttimen puhdistuskamaan: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60802...toreille-200ml Tämä maksaa 7 euroa.
Kaadoin putellin uuteen suodattimeen ja perään vielä vanhasta suodettamiseta dieseliä. Laitoin suodattimen paikoilleen ja käynnistin auton. Parin minuutin käytön jälkeen sammutin ja annoin auton seistä vartin verran. Sitten ajoin auton lämpimäksi ja tein muutaman reippaan vedon.
Muutaman päivän päästä kävin tankkaamassa auton ja ihmetyksekseni seuraavan kerran polttoaineen merkkivalo syttyi vasta 1030 kilometrin jälkeen, kun normaalisti se syttyy noin 950 kilometrin jälkeen. Tankattuani auton uudellaan, valo syttyi taas vasta 1050 kilometrin jälkeen. Ajo on ollut samanlaista ja ilmatkin suunnilleen sitä samaa.
Eli näyttäisi tosiaan tehneen jotain tuo aine kun tulos näyttäisi toistuvan. Seuraavalla kerralla taidan ostaa kaksi putellia, niin seos on vielä raaempi. Yhdellä putellilla suodatin ei täyty tarpeeksi (Ehkä).
Comment