Aika rajusti puskee mustaa joka kiihdytyksellä.
Ajoin Tampereelta Hämeenlinnaan nelosella 3500rpm. Heti perille päästyä kuumana päästöt, K-arvo 4. Hieman herätti ihmettelyä. Männänrenkaat jumissa kun vaihtomoottorikin on seissyt pidempään? Tehtiin Forte MotorFlush kahdella purkilla ja uuden öljyn sekaan Top End Treatment. Ei muutosta.
Suuttimien korjausarvot oli 0,12 - 0,60 välillä VCDS:llä katsottuna.
MAP-anturista oli tullut vikakoodi ajellessa ja livedataa seuraamalla MAP-anturi ei yhtään vastaa pyydettyä arvoa. Anturi menee vaihtoon kyllä mutta eikös tuon MAP-anturin "pyydetty vs annettu" ero voi johtua myös ahtopuolen vuodosta?
Ajoin Tampereelta Hämeenlinnaan nelosella 3500rpm. Heti perille päästyä kuumana päästöt, K-arvo 4. Hieman herätti ihmettelyä. Männänrenkaat jumissa kun vaihtomoottorikin on seissyt pidempään? Tehtiin Forte MotorFlush kahdella purkilla ja uuden öljyn sekaan Top End Treatment. Ei muutosta.
Suuttimien korjausarvot oli 0,12 - 0,60 välillä VCDS:llä katsottuna.
MAP-anturista oli tullut vikakoodi ajellessa ja livedataa seuraamalla MAP-anturi ei yhtään vastaa pyydettyä arvoa. Anturi menee vaihtoon kyllä mutta eikös tuon MAP-anturin "pyydetty vs annettu" ero voi johtua myös ahtopuolen vuodosta?
Comment