Eli auto on vuoden 2008 B8 mallinen A4 2.0TDI.
Autoon on reilu vuosi sitten vaihdettu vaihtomoottori vm. 2009 audista. Moottorilla on nyt ajettu 114tkm.
2h ennen katsastusta vaihdettu, laatikon öljyt, ilmansuodatin, raikkari, naftansuodatin, oljyt ja öljynsuodatin.
K Raja-arvo on 1.5 ja tämä moneen otteeseen poljettiin ja saatiin 3.66 tulos 5440rpm kierroksilla. Eli aivan päin vittua.
Autossa on karalan tekemä lastu, auto on lastutettu ennen moottorin vaihtoa ja autosta on poistettu tämän yhteydessä partikkelisuodatin.
Mitään vikakoodeja ei anna. Minusta siihen nähden, että testeriin antaa 400nm vääntöä, tässä sitä vääntöä ei kyllä tunne. Ei isoilla vaihteilla jaksa kyllä mennä perspenkissä mihinkään. Voiko olla, että jos turbo on alkuperäinen aj. 260tkm se olisi ihan loppu ja siksi seos olisi liian rikasta? Tämä ihan mutuilua..
Auttakaahan viisaammat 30pv aikaa...
Autoon on reilu vuosi sitten vaihdettu vaihtomoottori vm. 2009 audista. Moottorilla on nyt ajettu 114tkm.
2h ennen katsastusta vaihdettu, laatikon öljyt, ilmansuodatin, raikkari, naftansuodatin, oljyt ja öljynsuodatin.
K Raja-arvo on 1.5 ja tämä moneen otteeseen poljettiin ja saatiin 3.66 tulos 5440rpm kierroksilla. Eli aivan päin vittua.
Autossa on karalan tekemä lastu, auto on lastutettu ennen moottorin vaihtoa ja autosta on poistettu tämän yhteydessä partikkelisuodatin.
Mitään vikakoodeja ei anna. Minusta siihen nähden, että testeriin antaa 400nm vääntöä, tässä sitä vääntöä ei kyllä tunne. Ei isoilla vaihteilla jaksa kyllä mennä perspenkissä mihinkään. Voiko olla, että jos turbo on alkuperäinen aj. 260tkm se olisi ihan loppu ja siksi seos olisi liian rikasta? Tämä ihan mutuilua..
Auttakaahan viisaammat 30pv aikaa...
Comment