Huomioikaa jotta laitatte automaattivaihteisin autoihin oikeanlaisen starttrimoottorin.
Keppivaihteissa on 1,7 kw ja autm,2,0 kw.
Juuri tämä vaikeuttaa pakkasilla moottorin käyntiinlähtöä.
Irroitus vinkkejä.
Onnistuu vain alhaalta päin .
Pohjamuovit irti
Aika ahtaassa paikassa.
Ylempi kiinnitys pultti on takaapäin irroitettava 16 mm Hylsy ja jatkovarsia/niveliä.Käsikopelolla täytyy toimia.vetonivelen takaa yläpuolelta.
Alempi pultti 8mm kuusiokoloruuvi,keulanpuolela näkee kannan.
Audissa 4/6 korisissa tdi 2005 vm 2.0 tdi automv, otettava startin edestä tukitanko irti 2 pulttia,13/16 hylsyt. HUOM,eri vuosimallit voi poiketa tästä
Akunkenkä irti ensimmäisenä.
Virtajohdot näkyy hyvin .
Täytyy olla juuri oikea malli koska herätevirtapistoke on wv/audin omaa mallia.
Kun ostatte tsarttimoottoria niin rek,auton valmistusnumerolla saa varmimmin oikean laisen.
Hintahaarukka hinnoissa on todella suuri.
Alkuperäisen osanumeron voi saada merkkilikkeen varaosapuolen myyjiltä.
Keppivaihteissa on 1,7 kw ja autm,2,0 kw.
Juuri tämä vaikeuttaa pakkasilla moottorin käyntiinlähtöä.
Irroitus vinkkejä.
Onnistuu vain alhaalta päin .
Pohjamuovit irti
Aika ahtaassa paikassa.
Ylempi kiinnitys pultti on takaapäin irroitettava 16 mm Hylsy ja jatkovarsia/niveliä.Käsikopelolla täytyy toimia.vetonivelen takaa yläpuolelta.
Alempi pultti 8mm kuusiokoloruuvi,keulanpuolela näkee kannan.
Audissa 4/6 korisissa tdi 2005 vm 2.0 tdi automv, otettava startin edestä tukitanko irti 2 pulttia,13/16 hylsyt. HUOM,eri vuosimallit voi poiketa tästä
Akunkenkä irti ensimmäisenä.
Virtajohdot näkyy hyvin .
Täytyy olla juuri oikea malli koska herätevirtapistoke on wv/audin omaa mallia.
Kun ostatte tsarttimoottoria niin rek,auton valmistusnumerolla saa varmimmin oikean laisen.
Hintahaarukka hinnoissa on todella suuri.
Alkuperäisen osanumeron voi saada merkkilikkeen varaosapuolen myyjiltä.