Ruvillehan oli tai on brändääjä, eli paketoi osia jotka tulee mistä tahansa tehtaista. Laatu voi varmasti heitellä riippuen minkä valmistajan osan saa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.0 TDI suuttimet
Collapse
X
-
Tällainen tarjous tuli vastaan, jos jollain suuttimet hakusessa? Saksa ei kovin vahva, niin en osaa ottaa kantaa miten hyvä tarjous :D
http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse...item257d2754ea
Comment
-
Eipä taida vaan olla ihan bränd new vaan jossain puolan metsässä korjattuja. Itse en ainakaan lähtis korjattuja ostamaan kun suuttimen päällä oleva ekulle laitettava arvo ei kuitenkaan ole sitten niin tarkka. Näyttäisivät olevan uusilla suutinkärjillä :D
Comment
-
Suuttimet vaihdettu
Vähän juttua tähän suutin aiheeseen. Itselläni auton oireet oli lisääntynyt polttoaineen kulutus..julma savutus tyhjäkäynnillä ja ruuhka/kaupunki ajossa alko savuttaa...käynnistettäessä potkas kone vastaan eli startti pyöritti aluksi heikosti. Tilasin uudet suuttimet saksasta TCI joku parts. Riihimäen dieselhuolto laitto kiinni ja koodas. Autosta hävis kaikki edellä mainitut oireet. Kulkineella ajettu 300000. A6 3.0 TDI -06. Eli suutimet aikas lailla kuluvaa tavaraa. Auto comilla vanhat suuttimet olivat väkevästi -korjaus puolella.
Comment
-
vaikee sanoa mutta, startti pyörittää nyt heti alusta kunnolla. Arvaukseni on , että suuttimet vuotivat männän päälle ja käynnistettäessä kone potki vastaan. Kama syttyy liian aikaisin. Startti aikakin lyheni ja koneen käynti ääni on pehmeämpi. Kaupunki ajossa ajotietokone näytti ennen parhaimillaan 46 litraa/100km ja nyt pysyy noin 7 litran paikkeilla. Matka ajossa kulutus pyörii 6 litran tuntumassa ajotietokoneen mukaan. Eikä kirvelevää katkua ympäristössä. Suuttimet 1705 tinkattuna ja työ 300e.
Comment
-
Täältä ääni myös tuolle Romanian Total Diesel Servicelle. Hyvää asiakaspalvelua ja hyvällä engalnninkielellä. Kunnostetut suuttimet 110-150 euroa kappale, riippuen siitä lähettääkö omansa heille vai ei. Ja omansa voi lähettää jälkikäteen saaden tuosta sitten pantit pois.Viimeksi muokannut JATS79; 16.4.2015, 10:07.
Comment
-
Miten nuo suuttimet käy ristiin näissä vehkeissä? Omassa löytyy 0445115004 koodi suuttimista joka on ilmeisesti Boschin koodi. Mitä edaytä olen sellanut niin näyttäisi löytyvän melko huonosti tuolla koodilla olevia suuttimia.
Comment
-
Numerolla 0 445 115 051, 0 445 115 034, 0 445 115 036, 0 445 115 004, 0 445 115 037, 0 445 115 078, 0 445 115 052, 0 986 435 358, 0 445 115 023, 0 445 115 003, 0 445 115 082, 0445115078, 0445115051, 0445115034, 0445115036, 0445115004, 0445115037, 0445115052, 0986435358, 0445115023, 0445115003 on kaikki yhteensopivia numerolle 0445115078
katso linkki ja pistä suoraan s-postia kyseiseen tci-parts germany ja saat tingattua 275€ kappale. sieltä tulattu nyt kolmeen autoon.
http://www.ebay.com/itm/BOSCH-Einspr...af17b1&vxp=mtr
Comment
-
Oli näköjään totaldiesel saanut lisää suuttimia varastoon joten sieltä lähtee tilaus. Saa kuitenkin sen reilut kaks sarjaa noihin uusiin verrattuna. Toki uusi on aina uusi.
Comment
-
Moro. Mulla 3.0 TDI:ssä on noi käynnistys oireet ja savutus. Osaisko joku VCDS-säätöarvojen perusteella kertoa mitkä suuttimet sököjä?
1. -74.0ms -30.0ms -16.0ms
2. -34.0ms -16.0ms -12.0ms
3. -26.0ms -6.0ms -12.0ms
4. -18.0ms -8.0ms -6.0ms
5. -66.0ms -28.0ms -14.0ms
6. -44.0ms -16.0ms -8.0ms
Kiitos jo etukäteen...
Comment
-
Jarkko Asikainen kun sulla oli postilaatikko täynnä niin vastaan tänne. Aikaisemmin Total dieselillä ei ollut minunkaan suuttimia hyllyssä. Viikko siitä he olivat saaneet niitä lisää. Foorumilla joku kauppas noita 3.0tdin kunnostettavia suuttimia melko edullisesti. Lähettää ne sitten huollettavaksi.
Comment
-
Tuli kunnostettuu suuttimet tuolla Total Dieselillä ja nyt on sitten seuraavanlainen ongelma suuttimien koodauksen kanssa. Suuttimien koodissa on Romanialaisia kirjaimia joita autohuolto ei saanut kirjoitettua koodauksen yhteydessä, onko muilla onnistunut koodaus Total Dieselin suuttimilla ? Ja miten tärkeä tuo koodaus on kun auto tuntuu toimivan normaalisti ilmankin?
Comment
-
Suuttimen päällä se 7 merkkinen koodi. I ja 1 menee helposti sekasin.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...tor_serial.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaas Näytä viestiTuli kunnostettuu suuttimet tuolla Total Dieselillä ja nyt on sitten seuraavanlainen ongelma suuttimien koodauksen kanssa. Suuttimien koodissa on Romanialaisia kirjaimia joita autohuolto ei saanut kirjoitettua koodauksen yhteydessä, onko muilla onnistunut koodaus Total Dieselin suuttimilla ? Ja miten tärkeä tuo koodaus on kun auto tuntuu toimivan normaalisti ilmankin?
Comment
-
Moro,
Saiskohan näistä arvoista joku viisaampi tolkkua:
72-77 Zero Quantity Calibration
1. 0, 2, 0 ms
2. 4, 0, 0 ms
3. -4, 0, 0 ms
4. 4, 2, 2 ms
5. 2, 0, 0 ms
6. -4, 0, 2 ms
ja 13-14 Injection Quantity Deviation
1. -0,28 mg/str
2. 0,33
3. -0,28
4. 0,52
5. 0,05
6. -0,33
Ilmeisesti +/-0,50mg/str sisällä pitäisi ilmeisesti pysyä noiden jälkimmäisten arvojen. Voiko näistä arvoista päätellä suuttimien olevan kutakuinkin ok?
Miten nuo ensimmäiset 72-77 blockien arvot pitäisi tulkita? Autolla (BKN) ajettu 340 000km, ja omien tietojen mukaan suuttimia ei ole koskaan vaihdettu, joten vaikea uskoa että olisivat enää kunnossa..
Satunnaista savutusta, hytkymistä tyhjäkäynnillä ja tehon puutetta havaittu.
Kiitos.
Comment
Comment