Oheiset vikakoodit tärähtivät ruudulle. Ensin auto alkoi tökkiä ja sammui tyhjäkäynnillä. Tämä korjaantui kun vaihtoi diesel suodattimen... Kuitenkaan vaikka throttlea valittelevan vikakoodin luki ja poisti niin tulee takaisin. Toinen koodi heilahti ruudulle kun puhdisyin vapaavirtaussuodattimen, en tiedä onko tekemistä kyseisen koodin kanssa mutta jos jollakulla on sattunut olemaan saman tyyppistä ongelmaa niin vinkit otetaan mielellään vastaan. Tämä kun ei ole enää omaa osaamisaluetta autoissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 tdi ongelmaa
Collapse
X
-
P0401 EGR flow insufficient
Puhdista/tarkasta EGR tukkoisuus, tarkasta onko venttiili jumissa, tarkasta johtosarja/liitin.. Linkin alta lisää.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...5/P0401/001025
P2108 throttle actuator ctrl mod perf -> V.A.G. Code 18540/P2108 Throttle Actuator Control Module Performace (Motor for Intake Flap V157 Malfunction)
http://forums.tdiclub.com/showthread...=164815&page=2
viesti 19.
Comment
-
Vieras
Vikakoodit?
DPF;n voi vielä regeneroida testerillä/ VCDS;llä jolloin se luultavasti on vielä toimiva pitkään. KAnnattaa kokeilla ennen poistoa, vaikka ei sekään huono vaihtoehto ole.
Comment
-
Tuli poistettua ja auto pelaa hienosti, paitsi että on edelleen on kaasuläppä ongelma. Mistä tällainen kannattaa hankkia? Marmorilla hinta on yli 800€ ja kaveri joka teki toimenpiteet sanoi hintaa kovaksi. Oli muuten dpf niin tukossa että haettaessa ihmeteltiin sitä kun auto vielä kulki. Riittääkö throttle body vai onko molemmat osat kannattava vaihtaa? Saisi vähän vääntöäkin kun on kuin 2-tahti crossi, kierrokset korkealle jotta kulkee. Vaatiiko jonkinlaista sopeuttamista vai riittääkö että vaihtaa palikan?
Comment
-
Vieras
Kysy ihan lähimmästä varaosaliikkeestä ( ei motonet). Löytynee VDO;n tuotteena ja huomattavasti halvemmalla.
Comment
-
Vieras
Ei kaasuläpän (V157) vika katoa imusarjojen läppiä, runkoja tai moottoreita vaihtamalla. Jos siis vikakoodi on edelleen tuo V157 viittaava.
Comment
-
Vieras
Vastasin Jukurin ehdotukseen imusarjojen läppäakseleita liikuttavien tankojen muokkauksesta.
Eli jos siis vikakoodi on edelleen tuohon kaasuläppään (V157) viittaava, niin uutta vaan tilaamaan.
Comment
Comment