Elikkäs omassa b7 rupeaa tuo hiukkassuodatin olemaan melko tukossa. Ajatuksena pöntön mekaaninen tyhjennys ja softan muutos/lastutus. Onko kellään kokemuksia kyseisen auton lastutuksesta, että kärsiikö ottaa paljon vakio osilla irti ja kestääkö miten ns. normaalissa ajossa? Lastuttaja sanoi, että saadaan lastulla se n:180hp otettua, autossa nyt se 140hp. Sitä lähinnä, että kestääkö ottaa tuon 180 ulos, vai kannaattaako piristää vaan vähän lastulla, tarkoituksena olisi, että auto kestäisi vielä pitkään. Mutta rupeaa hermot menenmään kun auto jatkuvasti regeneroi ja vaappuu ja tärisee jurisee yms.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 DPF poisto?
Collapse
X
-
Itsellä ollut vajaan tonnin BMM:ssä pönttö tyhjä ja ~180hv softa sisällä. Vakiona siis 140hv. Q-vetoinen ja kuusilovisella manuaaliaskilla varustettu yksilö, jossa oli 228tkm mittarissa ennen operaatiota. Keskikulutus pudonnut aiemmasta yli litran, vaikka tuo kyseinen tonni sisältää aika reilusti enemmän moottoritieajoa kuin vertailukohde...
Henkeä on aivan eri tavalla kuin vakiona (joskaan ei riittävästi, mutta koskapa olisi), ja käytös on muutenkin todella paljon miellyttävämpää. Suosittelen.
Comment
Comment