Nyt alkoi ahdistamaan.
Jäähdytys nestettä häviää sadallakilometrillä noin 0.5l.
-Öljypohjassa ajon jälkeen märkää, mielestäni jäähd.nestettä.
-Vesi letkut kovat auton käydessä, yön jälkeen seisoneena pehmeät.
-Lämmöt ei sahaa ajossa ja pysyy aika tarkalleen 90 niin kauan kun on nestettä tarpeeksi paisarissa.
-Venetraileria vetäessäni huomasin juuri seuraavan: 80km/h nopeudella nelos vaihteella kaikki ok. kun vaihdoin viitos vaihteelle loppui lämpimän ilman tulo.
-Vaihto takaisin neloselle ja taas lämmintä tuli.
- Ei valkoista savua putkesta.
- Ei huomattavaa jäähd.nestesteen hajua ajossa.
- Ei jäähdytysnestettä öljyn seassa.
- Ei kuplimista paisarissa auton käydessä kun katsoo paisarin korkki avoinna.
Ajoin äsken auton rampille ja katsoin niin auton vasemmaltapuolelta pohja sekä tukivarsien seudulta aivan märkä jäähdytinnesteestä.
Kysymys: Jos kannnentiiviste olisi rikki niin vuotaisiko se ulospäin noin hurjasti????
Maanantaina vien auton jäähdytysjärjestelmän painetestiin/vika diagnoosiin jos pääsis vain järjestelmän vuodolla mutta pelkään pahinta eli kannentiivisteen/kannen hajoamista.
Onko jollain/jossain ohjeita kannentiivisteiden vaihtoon. Lähinnä tekemisen järjestys/tarve ettei tarvitse tehdä liikaa asioita kahteen kertaan.
Ilmeisesti tyyliin puskuri/etukelkka pois, jakopää irti, pakosarjat/imusarjat irti, kannet irti?
Myös pajaa uudellamalla/varsinaissuomessa joka tekisi homman kohtuu hinnalla osaavasti voin ehdottaa. Myös jos joku haluaa ottaa tästä oman projektin itselle voin ilmoittautua minulle.
Jäähdytys nestettä häviää sadallakilometrillä noin 0.5l.
-Öljypohjassa ajon jälkeen märkää, mielestäni jäähd.nestettä.
-Vesi letkut kovat auton käydessä, yön jälkeen seisoneena pehmeät.
-Lämmöt ei sahaa ajossa ja pysyy aika tarkalleen 90 niin kauan kun on nestettä tarpeeksi paisarissa.
-Venetraileria vetäessäni huomasin juuri seuraavan: 80km/h nopeudella nelos vaihteella kaikki ok. kun vaihdoin viitos vaihteelle loppui lämpimän ilman tulo.
-Vaihto takaisin neloselle ja taas lämmintä tuli.
- Ei valkoista savua putkesta.
- Ei huomattavaa jäähd.nestesteen hajua ajossa.
- Ei jäähdytysnestettä öljyn seassa.
- Ei kuplimista paisarissa auton käydessä kun katsoo paisarin korkki avoinna.
Ajoin äsken auton rampille ja katsoin niin auton vasemmaltapuolelta pohja sekä tukivarsien seudulta aivan märkä jäähdytinnesteestä.
Kysymys: Jos kannnentiiviste olisi rikki niin vuotaisiko se ulospäin noin hurjasti????
Maanantaina vien auton jäähdytysjärjestelmän painetestiin/vika diagnoosiin jos pääsis vain järjestelmän vuodolla mutta pelkään pahinta eli kannentiivisteen/kannen hajoamista.
Onko jollain/jossain ohjeita kannentiivisteiden vaihtoon. Lähinnä tekemisen järjestys/tarve ettei tarvitse tehdä liikaa asioita kahteen kertaan.
Ilmeisesti tyyliin puskuri/etukelkka pois, jakopää irti, pakosarjat/imusarjat irti, kannet irti?
Myös pajaa uudellamalla/varsinaissuomessa joka tekisi homman kohtuu hinnalla osaavasti voin ehdottaa. Myös jos joku haluaa ottaa tästä oman projektin itselle voin ilmoittautua minulle.
Comment