Isän Golf VI 1.6tdi:n kanssa on hieman murheita. Eilen oli ajanut töihin normaalisti ja ruokatunnille lähtiessä auto ei lähtenyt enää käyntiin. Auto oli 3h hallissa sulamassa, jonka jälkeen lähti tulille mutta ei alkuun meinannut pysyä lainkaan käynnissä ja kierroksillä sammui. Saatiin se sitten pysymään käynnissä ja isä ajoi kotiin. Aamulla auto kuulemma toimi taas normaalisti, mutta hallilla renkaiden ja polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen taas sama homma.
Suodattimen vaihdon jälkeen järjestelmä on täytetty VCDS:llä ja suodatin on tarkistettu, että on täynnä. Muutaman kerran yritti käyntiin, mutta ei pysynyt käynnissä kuin muutaman sekunnin. Ahtoputkesta otettiin melkoinen jääkimpale pois ja alkuun oli vikakoodi kaasuläpästä, mutta sen jälkeen ei koodeja. VCDS:n mukaan pa-paine on luokkaa 290bar, eli sekin lienee OK?
Ideoita? Sammutusläppä? Jokin pa-puolen anturi?
Suodattimen vaihdon jälkeen järjestelmä on täytetty VCDS:llä ja suodatin on tarkistettu, että on täynnä. Muutaman kerran yritti käyntiin, mutta ei pysynyt käynnissä kuin muutaman sekunnin. Ahtoputkesta otettiin melkoinen jääkimpale pois ja alkuun oli vikakoodi kaasuläpästä, mutta sen jälkeen ei koodeja. VCDS:n mukaan pa-paine on luokkaa 290bar, eli sekin lienee OK?
Ideoita? Sammutusläppä? Jokin pa-puolen anturi?
Comment