Tuli hommattua tuollainen bluetooth elm327 OBD2 lukia ja luuriin Torque ohjelma.
Kattelin sillä anturi tietoja moottorista ja huomasin että sen antama lämpötila nesteistä eroaa mittarin näyttämään rutkasti.
Eli onko jäähdytysnesteen anturi kaksi piirinen? Eilen kylmäkäynnistyksen jälkeen molempien mittareiden (mittaristo ja torque) lämmöt nousi samaa tahtia 78 asteeseen jonka jälkeen torque softan lämmöt alkoi pudota aina 62 asti ja mittaristossa lämmöt nousi normaaliin 90 asteeseen. Sen jälkeen noin puolen tunnin ajelun aikana mittari näytti tasan 90 astetta ja torquessa lämmöt pyöri 62-65 asteen välillä, sama ilmiä toistui tänään töihin ajaessa.
Eli jos lämpötilanturi on kaksi piirinen taitaa se olla tiensä päässä..
Kattelin sillä anturi tietoja moottorista ja huomasin että sen antama lämpötila nesteistä eroaa mittarin näyttämään rutkasti.
Eli onko jäähdytysnesteen anturi kaksi piirinen? Eilen kylmäkäynnistyksen jälkeen molempien mittareiden (mittaristo ja torque) lämmöt nousi samaa tahtia 78 asteeseen jonka jälkeen torque softan lämmöt alkoi pudota aina 62 asti ja mittaristossa lämmöt nousi normaaliin 90 asteeseen. Sen jälkeen noin puolen tunnin ajelun aikana mittari näytti tasan 90 astetta ja torquessa lämmöt pyöri 62-65 asteen välillä, sama ilmiä toistui tänään töihin ajaessa.
Eli jos lämpötilanturi on kaksi piirinen taitaa se olla tiensä päässä..
Comment