tämä ei nyt tänne varsinaisesti kuulu kun kysymys golffista, mutta jos soku osaisi auttaa kun ffp foorumilta ei tunnu apua saavan. lähinnä tietoa tuosta kaksoismassa pyörästä.
ostin tollasen golffin 1.9tdi -03 430tkm ajettu viallisena, elikkä paikallaan kaasuttaessa ravistaa ja ajossa kiihdyttäessä ravistaa ja välillä kuuluu kolinaa, auton kun sammuttaa kytkin ylhäällää niin kolina aikamoista,kytkin pohjassa ei kuulu ylimääräistä. kaksoismassa vauhtipyörä ilmeisesti viallinen.
no nyt on laatikko irti ja vauhtipyörä irti käsin tuo kaksoimassa systeemi ei tunnu väljältä! pitäskö olla?
voiko laatikossa myös olla häikkää vapaalla ollessa kun pyörittää vetarien laipoista niin todella jäykän tuntuisesti pyörii ja kytkin akselistä pyörittää niin kahinaa kuuluu laatikosta.
öljyjä en ole vielä laatikosta tarkastanut. riittääkö uusi kaksoismassa pyörä vai joutuuko laatikonkin vaihtamaan? vaihteet kyllä toimi hyvin ja ilman rutinoita!
ja käykö tuohon muun konetyypin kaksoismassa jos sen vaihtaa? tämä on ATD.
ostin tollasen golffin 1.9tdi -03 430tkm ajettu viallisena, elikkä paikallaan kaasuttaessa ravistaa ja ajossa kiihdyttäessä ravistaa ja välillä kuuluu kolinaa, auton kun sammuttaa kytkin ylhäällää niin kolina aikamoista,kytkin pohjassa ei kuulu ylimääräistä. kaksoismassa vauhtipyörä ilmeisesti viallinen.
no nyt on laatikko irti ja vauhtipyörä irti käsin tuo kaksoimassa systeemi ei tunnu väljältä! pitäskö olla?
voiko laatikossa myös olla häikkää vapaalla ollessa kun pyörittää vetarien laipoista niin todella jäykän tuntuisesti pyörii ja kytkin akselistä pyörittää niin kahinaa kuuluu laatikosta.
öljyjä en ole vielä laatikosta tarkastanut. riittääkö uusi kaksoismassa pyörä vai joutuuko laatikonkin vaihtamaan? vaihteet kyllä toimi hyvin ja ilman rutinoita!
ja käykö tuohon muun konetyypin kaksoismassa jos sen vaihtaa? tämä on ATD.
Comment