oisko ohjeita ton remmin vaihtoon??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.0 / 2.7 TDI dieselpumpun remmin vaihto?
Collapse
X
-
Mulle ko. kiristin oli uusi juttu ja eipä meinannut kohdistusmerkitkään löytyä. Tuossa hyvä ohje aiheesta:
http://www.litensaftermarket.com/fil...ure_979736.PDF
Comment
-
minkälainen jobi se on tarkistaa tuo hihnan kunto tuosta bkn koneesta? tartteeko purkaa kovastikki? Ei kehtaa kovin isoja töitä alkaa tekemään nyt tuola pihalla kun pakkastaki on yli -20 astetta. Jos hihnasta on hampaat karannut niin onko se remmi kova homma vaihtaa ihan piha töinä?
Comment
-
Pumppu pyörii hyvin ja liikuttaa kastiketta pulppuamalla, mutta railiin ei tule painetta laisinkaan. Paikallinen rasvakoura epäili "paineakun" ottaneen itseensä, jonka tehtävänä on pitää paine suuttimien jälkeen ~10bar. Uskoisin että remmiä ei ole koskaan vaihdettu ja koslalla kelattu 260tkm. Pieni ahtovuoto on myös kuolannu mönjää remmiin, joka uskoakseni ei paranna tilannetta.
Comment
-
Pasi, itse mietin samaa ku luin ohjeita ja en kyllä lukinnu mihinkään omassani. Merkkasin vaan kohdan hihnapyörään tussilla ja katsoin ettei se pääse pyörimään. Ohjeesa mainitaan "timing belt" että oisko siellä saman remontin alla vaihtumassa sit myös nokkaketju joka onkin ohjeessa hihna..En minä muuta selitystä sille keksiny..
Comment
-
Vieras
Comment