Väärä merkki, mutta samoja koneita on kait Audeissakin...
Äireen autosta tuntuu olevan veto hukassa aivan totaalisesti. Tuntuu niin kuin ajais erittäin laiskalla imukoneella. Ongelma oli kuulemma alkanu ku oli eilen aamulla käynnistäny auton: oli käynnistymisen jälkeen kierrokset käyny melko korkeella, sitte tasaantunu normaaliin tyhjäkäyntiin. Sen jälkeen ei vetoja.
Ihmettelin illalla, ku tuo (ilmeisesti N75) venttiili tuos rintapellis naksuttaa melko kovaäänisesti lähes koko ajan tyhjäkäynnillä. Ku johtoa heilutti, niin välillä lakkas. Normaalia?
Tänään luin vikakoodit, tuli seuraava lista:
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 BC
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1822
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
04-00 - Mechanical Malfunction
Readiness: N/A
Muista addresseista ei tullu koodeja. Moottori ei ollut käynnissä. Mikä on tuo fuel shut-off valve, noin käytännössä?
Block 003: Maf-arvot näytti suunnilleen samaa pyydetty ja annettu, nousi noin 900:n.
011: Specified map näytti kiihdyttäessä koko ajan 100-300 suurempaa lukemaa kuin actual.
015: Inj. Qty actual kiihdytyksessä 23-24, requested (accelerator) 45.
Eli tulkitsenko noita nyt oikein / oonko edes kattonu oikeita blockeja, eli saako tuo vain reilut puolet pyydetystä polttoaineesta kiihdytyksessä ja johtuuko tuo ahtojen perässä laahaaminen/puuttuminen tuosta?
Äireen autosta tuntuu olevan veto hukassa aivan totaalisesti. Tuntuu niin kuin ajais erittäin laiskalla imukoneella. Ongelma oli kuulemma alkanu ku oli eilen aamulla käynnistäny auton: oli käynnistymisen jälkeen kierrokset käyny melko korkeella, sitte tasaantunu normaaliin tyhjäkäyntiin. Sen jälkeen ei vetoja.
Ihmettelin illalla, ku tuo (ilmeisesti N75) venttiili tuos rintapellis naksuttaa melko kovaäänisesti lähes koko ajan tyhjäkäynnillä. Ku johtoa heilutti, niin välillä lakkas. Normaalia?
Tänään luin vikakoodit, tuli seuraava lista:
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 BC
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1822
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
04-00 - Mechanical Malfunction
Readiness: N/A
Muista addresseista ei tullu koodeja. Moottori ei ollut käynnissä. Mikä on tuo fuel shut-off valve, noin käytännössä?
Block 003: Maf-arvot näytti suunnilleen samaa pyydetty ja annettu, nousi noin 900:n.
011: Specified map näytti kiihdyttäessä koko ajan 100-300 suurempaa lukemaa kuin actual.
015: Inj. Qty actual kiihdytyksessä 23-24, requested (accelerator) 45.
Eli tulkitsenko noita nyt oikein / oonko edes kattonu oikeita blockeja, eli saako tuo vain reilut puolet pyydetystä polttoaineesta kiihdytyksessä ja johtuuko tuo ahtojen perässä laahaaminen/puuttuminen tuosta?
Comment