Morot! Oon kohta ajellu -06 A6 2.7 tdi multitronic audilla puolisen vuotta ja kivasti menee..mutta kuitenkin oon lueskellu synkkiä tarinoita että vaihteistot paukkuu..herää kysymys pitääkö paikkansa et kun mittariin pyörähtää 200tkm tai vetelee raskasta asuntovaunua niin vaiheaski sanoo PUM! Voiko olla totta?? Kokemuksia kellään!! Tai uskaltaako siruttaa konetta niin että hepat nousisi 180>220 hevosvoimaan niin ettei "aski" heti hajoaisi? Ja tietääkö kukaan onko 2.7 ja 3.0tdi samat vaihdelaatikot?? Kokemuksia KIITOS!!!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 tdi:n vaihdelaatikon kestävyys.
Collapse
X
-
Vieras
Etuvetoinen on aina Multitronic, neliveto Tiptronic. 3.0 saa vain nelivetona. Ei tuo 200tkm ole mikään ehdoton. Enemmän maailmassa on niitä vaihteistoja, jotka toimii, kuin niitä jotka on hajonnut. Öljyt uusii ajoissa niin riski hajoamiseen on pienempi. Tämä ei tietenkään auta ohjainlaitteen hajoamiseen.
Comment