Oma aanelkku kulkee kylmänä ja sadekelillä kuin 30 v. vanha kaksisatanen mersu, tai vieläkin laiskemmin. Kävinkin ostamassa Pörhöltä uuden ilmamäärämittarin (btw, tarvikeanturi on vain 18 eur halvempi eli en viitsi noin pienen hintaeron takia purkamaan mittaripönttöä).
Mutta itse vaihdosta: maffi lienee ATJ-koneessakin ilmanputsarikotelossa? Jossain aikaisemmissa tämän palstan ohjeissa puhuttiin "opittujen arvojen nollaamisesta" - mitenkäs se tehdään kotioloissa? Eli moottorinohjaustietokoneen arvot ilmamäärämittarin osalta resetoidaan? Siis A4 1.9tdi quattro vm. 2000.
Ja vielä tuli mieleen kylmäkäynnistys: tuo ATJ-kone lähtee reilun 10 asteen pakkasesta (vielä ei ole lämppäriä) käyntiin vähän vaivalloisesti, kuin löisi käyntiin 70-luvun indenorin tai perkinsin?! Onkohan normaalia... ?? Plussakelillä ja haaleanakin lähtee käyntiin kuin unelma.
Mutta itse vaihdosta: maffi lienee ATJ-koneessakin ilmanputsarikotelossa? Jossain aikaisemmissa tämän palstan ohjeissa puhuttiin "opittujen arvojen nollaamisesta" - mitenkäs se tehdään kotioloissa? Eli moottorinohjaustietokoneen arvot ilmamäärämittarin osalta resetoidaan? Siis A4 1.9tdi quattro vm. 2000.
Ja vielä tuli mieleen kylmäkäynnistys: tuo ATJ-kone lähtee reilun 10 asteen pakkasesta (vielä ei ole lämppäriä) käyntiin vähän vaivalloisesti, kuin löisi käyntiin 70-luvun indenorin tai perkinsin?! Onkohan normaalia... ?? Plussakelillä ja haaleanakin lähtee käyntiin kuin unelma.
Comment