Kuulostaa melko uskomattomalta, jonkun 230-240hp saa suht "järkevällä" duratiolla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 2.0 TDI viritys?
Collapse
X
-
Ahdin löytyi(gtb 1756vk) Alipainemodauksella,mutta nyt kun on asiasta juttua luettu.Onko näin että vakioahdin ja pakosarja on yhtäpuuta(BKD)? Jos on on niin mistä sitten löytyy irtopakosarja jonka saa sopimaan?
Darksideltä kyllä löytyy,mutta on vain aika suolaisen hintainen.
Comment
-
vakio on yhtä puuta.
Omassa Fin-Turbon hybrid billet siivillä ja isommat suuttimet...~250hv ajeltu kohta pari vuotta tuolla setillä.
Hyllyssä odottaa darksiden egr delete kit ja kovat ahtoputket sekä downpipe.
Tuosta ylöspäinkin jo mietintää mutta vaatisi jo toisen koneen rakentamisen.
Comment
-
Noita 2-litraisia tehdään eri versioissaan tässä pajalla kymmeniä vuositasolla, suomen mittakaavassa varmaan satoja. Tuntuishan nuo kestävän.
Comment
-
Ei ole vakion tietoja, mutta oma samalla koneella ja turbotec n 180hp/400nm softa antaa täyskaasulla 2000-3000rpm välillä arvoja
Mass Air Flow - (actual): 1275 mg/str
Boost Pressure - (actual): 2570-2600 mbar
Injection Quantity: 70 mg/str
Ei jääny kun yks lyhyt veto muistiin tällä kertaa, mutta voin napata pidemmältikin logia jos haluat.
(jos joku arvo on ihan väärässä kertaluokassa niin oon varmaan tehnyt virheen logittaessa)
Comment
-
Ahtopainepyynti vakiona 2380 mbar abs max. Ruiskutus luokassa 55 mg/stroke max. Ilmamassan pähkäily softasta suoraan ei ole kovin helppoa. 001 + 011 ryhmien logituksella selviää.
Jos diagnostiikkaa ei ole skaalattu, nämä ei näytä ahtoa yli 2601 mbar ja 70.0 mg/stroke. Skaalauksen muutosten osaaminen ja viitsiminen on osa laadukasta viritystyötä.
- 1 like
Comment
Comment