Näkyy olevan uudet hehkutulpat vähän pidemmät kuin vanhat,kaippa sopii olemaan?Oli yksi kokonaan pimeenä ja muutkin toden näköisesti väsyneitä,meinaan sen verran ravisteli kylmäkäynnistyksessä!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.0 TDI hehkut
Collapse
X
-
Kyllä ainakin mulla oli uudet ihan samanpituiset kuin vanhatkin ja ihan samalla numerolla, tosin ne ei olleet halpahallista vaan merkkarilta, pari olen vaihtanut eli ne jotka on ilmoittanut pimeiksi.
Sanoisin ettei yhden pimenemistä juuri huomaa enempää kesällä kuin talvellakaan, hieman sinertävää pölläyttää kovalla pakkasella jos on yksi pimeenä...
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja barro Näytä viestiSori, tarkoitin vanhoja.
Oliko nekin metalliset?
Vanhemmissa on tosiaan keraamisiakin, joten oisko siinä eroa?
Comment
-
Aiheeseen liittyen onko mitään arviota kuinka paljon hehkujen vaihtaminen kustantaa huollossa? Minullakin on ilmeisesti ainakin yksi pimeänä mutta käytössä sitä ei huomaa millään tavalla. Kannattaako laittaa kerralla kaikki uusiksi vaiko tarpeen mukaan?
Olen päättänyt vaihtaa itse vain sen joka pimenee, kun itsellä on testeri ja momenttiavaimet ja muutenkin huollan itse, tokihan jos merkkarilla kaiken teettää niin kannattaa vaihdattaa ilmeisesti kaikki kun ottavat siitä vikakoodien luvustakin jotain 40€...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pende Näytä viestikun ottavat siitä vikakoodien luvustakin jotain 40€...
Comment
-
Metalliset oli vanhatkin.Kerralla vaan kaikki,käyntiin lähtö parani ainakin minulla.On muuten helpot vaihtaa itse,kun ei tarvitse edes purkaa mitään.työkaluiks riittää pitkäkärkiset pihdit,1/4"pitkä hylsy ja -jatkovarsi,magneetti. Laiton vielä kierteisiin alumiinitahnaa.Viimeksi muokannut ari; 10.11.2012, 11:52.
Comment
Comment