Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 3.0 Turbo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 3.0 Turbo

    Selailin foruumeita ja en löytäny oikee, et kuinka kestävät vakio turbot näissä 3 litra TDI:ssä on? vuosimallia 2005. Miten muilla turbot kestäny kilometrejä, ja millä tavoin sen elinkaarta voi pidentää mahdollisimman paljon? Onko normit vai long life öljyt parempia turbolle? Keskiviikkona olisi tälläinen tarkoitus hakea, jolla ajettu 185tkm

    Kiitos etukäteen

  • #2
    Helppo ja luotettava tapa lisätä turbon käyttöikää on tehdä koneelle RVS-käsittely.

    http://www.rvs.fi/ -osoitteesta löytyy lisätietoa.
    Aine ei ole Motor Up -kamaa, vaan todistetusti toimiva tuote.

    Erityisesti turbo hyötyy tästä käsittelystä.
    http://www.rvs.fi/diagnostic/page37.html

    Comment


      #3
      Eiköhän noissa kannata vähän muita murheita miettiä kuin ahdinvikoja. Taikasanoina vaikkapa EGR, mahdollinen DPF, imusarjan läpät, suutinviat, löpöpumppu, hehkut/niiden ohjaus, jne. Osa huomattavan kalliita korjata. Luultavasti noilla kilsoilla alkaa edellä mainitut ilmoitella itsestään jos ei ole jo korjattu, turbo todennäköisesti kestää hyvin.

      Comment


      • #4
        Hehkut tässä on vaihdettu metallisiin jotka pitäisi olla kestävät.

        Vien auton jonku ajan päästä Findieselille lastukseen ja samalla saavat ohjelmoida tuota EGR toimintaa. Tuleeko talvella moottorin lämpenemis ongelmia jos sulkee EGR kokonaan ohjelmalla?

        Tuo imusarjan läppä mietityttää, ku lueskelin et monilla ollut jo 150tkm kohdalla jotain ongelmia. Niin pystyykö niitä poistamaan kokonaan ja onko terveellistä?

        Ja onko tuohon suutinhommaan mitään mahdollista ehkäsy keinoa? esimerkiksi joku Forte lisäaine dieseliin, vaikuttaako mitenkään?

        Pitääpäs toi RVS käsittely kans tehdä, kerta toimivalta vaikuttais :)

        E: DBF suodatinta ei onneks olekkaan :)

        Comment

        Working...
        X