Näkyy varmaan useammastakin kanavasta mutta erroria ei kyllä saisi tulla vedätyksen aikana. BAUsta mittasin joskus niin että laitoin kävelyvauhdista lokin päälle ja sen jälkeen kaasu pohjaan (tippi) ja pidin sen johki 140 km/h asti. Sitten tein excelin avulla käyrästön lokista niin näki hyvin miten arvot täsmäsi. Mutta ilmeisesti maksimisyöttö on tärkeämpi asia. Pitäisi 180-heppaisilla koneilla olla muistaakseni jotain 43mg. Senkin näkee kyllä VCDS:llä mitä maksimissaan antaa naftaa.
Joskus kyselin vähän samaa. Viimeisessä viestissä on kuva käppyrästä. Kaikki 18 sekunnin jälkeen on turhaa kun auto vain rullasi kaasu ylhäällä. Vaikka ei antanutkaa pyydettyjä arvoja niin kulku oli ihan kohdallaan eikä vikakoodeja ollut.
Joskus kyselin vähän samaa. Viimeisessä viestissä on kuva käppyrästä. Kaikki 18 sekunnin jälkeen on turhaa kun auto vain rullasi kaasu ylhäällä. Vaikka ei antanutkaa pyydettyjä arvoja niin kulku oli ihan kohdallaan eikä vikakoodeja ollut.
Comment