Ei vikakoodeja ahtimeen liittyen ja nesteet ainakin toistaiseksi pysyneet jäähdytysjärjestelmässä.
Autoa purettu ja imusarjassa eikä haitari putkessa egr:stä imusarjaan ollut juuri nimeksikään karstaa. Nekin mitä oli lähti Mr muscle käsittelyllä erittäin helposti pois. Egr jäähdyttimen "ohitus" läppäkin tuntui sormitunnustelulla olevan paikoillaan ja liikkuvan. Ei tietoa vaikuttiko putsailu mihinkään. Jatketaan tutkimuksia.
Nyt on tietoa ettei putsailu vaikuttanut asiaan. Edelleen samaa koodia ja sen seurauksena myös limp mode ja dpf koodit jotka saa pois pakko regeneroinnilla.
Mistähän auto osaa tuon huonon virtauksen todeta, eli mitkä arvot tuohon koodin syntyyn vaikuttaa? Mietin myös että, jos egr-jäähy on tukossa voinko kokeilla poistaa käytöstä tuon läpän joka ohjaa ilmaa joko suoraan venttiilille tai jäähdyttimeen? (irrottaa tangon ja lukita auki asentoon) Vai mahtaako auto tykätä kovin huonoa tuollaisesta virityksestä...
Autoa purettu ja imusarjassa eikä haitari putkessa egr:stä imusarjaan ollut juuri nimeksikään karstaa. Nekin mitä oli lähti Mr muscle käsittelyllä erittäin helposti pois. Egr jäähdyttimen "ohitus" läppäkin tuntui sormitunnustelulla olevan paikoillaan ja liikkuvan. Ei tietoa vaikuttiko putsailu mihinkään. Jatketaan tutkimuksia.
Nyt on tietoa ettei putsailu vaikuttanut asiaan. Edelleen samaa koodia ja sen seurauksena myös limp mode ja dpf koodit jotka saa pois pakko regeneroinnilla.
Mistähän auto osaa tuon huonon virtauksen todeta, eli mitkä arvot tuohon koodin syntyyn vaikuttaa? Mietin myös että, jos egr-jäähy on tukossa voinko kokeilla poistaa käytöstä tuon läpän joka ohjaa ilmaa joko suoraan venttiilille tai jäähdyttimeen? (irrottaa tangon ja lukita auki asentoon) Vai mahtaako auto tykätä kovin huonoa tuollaisesta virityksestä...
Comment