No nyt olen saanut viikon ajella audilla niin ongelmat jatkuu.
Viikon auto pelas normaalisti noin 1000km tuli ajettua mutta sitten yks aamu kun käynnistin niin auto lähti käyntiin ja sammu heti eikä lähtenyt kuin ilmaamalla käyntiin.
Nyt olen koittanut tutkia asiaa ja olen vaihtanu vielä sen suodattimen päällä olevan paluu termostaatin ja suodatin on sen viikon vanha ja alkuperäisosa.
Kaikki paluuletkut vaihdoin suuttimilta pumpulle tänään.
Kaikki imuputket tarkastin että ne on päällepäin hyviä ja kiristelin klemmarit uudestaan, mutta silti ilmaa kertyy.
Kun autolla ajelee ja kaasuttelee lämpimänä niin ilmat häviää ja läpinäkyvässä putkessa ei mene ilmaa mutta kun antaa pyöriä tyhjäkäynnillä minuutin niin rupee jo kuplia menemään ja kohta menee putken kokosia isoja kuplia.
Jos auto seisoo parkissa pari tuntia niin ei lähde enää ilman ilmausta käyntiin tai saattaa hörähtää ja sammua sitte heti, mutta läpinäkyvä putki ei ole sillon tyhjä.
Itse olen tullu siihen tulokseen että syöttöpumppu vuotaa jostain välistä sisään päin ilmaa mutta ei polttoainetta ulos. Onko teillä semmosesta kokemuksia?
Vielä ihmeellisempää on se että kierroksilla ei esiinny ilmaa putkessa vaikka imu on kovimmillaan sillon.
Paluu letku ei ole läpinäkyvä niin ei voi varmistaa että tuleeko ilma vasta syöttöpumpun jälkeen putkistoon ja suodattimen kautta takasi imuputkeen.
Alkaa harmittaa pikkuhiljaa. Koittakaa auttaa jos on kokemuksia. Onko syöttöpumput vuotaneet sisään päin? ja miks vain tyhjäkäynnillä?
Viikon auto pelas normaalisti noin 1000km tuli ajettua mutta sitten yks aamu kun käynnistin niin auto lähti käyntiin ja sammu heti eikä lähtenyt kuin ilmaamalla käyntiin.
Nyt olen koittanut tutkia asiaa ja olen vaihtanu vielä sen suodattimen päällä olevan paluu termostaatin ja suodatin on sen viikon vanha ja alkuperäisosa.
Kaikki paluuletkut vaihdoin suuttimilta pumpulle tänään.
Kaikki imuputket tarkastin että ne on päällepäin hyviä ja kiristelin klemmarit uudestaan, mutta silti ilmaa kertyy.
Kun autolla ajelee ja kaasuttelee lämpimänä niin ilmat häviää ja läpinäkyvässä putkessa ei mene ilmaa mutta kun antaa pyöriä tyhjäkäynnillä minuutin niin rupee jo kuplia menemään ja kohta menee putken kokosia isoja kuplia.
Jos auto seisoo parkissa pari tuntia niin ei lähde enää ilman ilmausta käyntiin tai saattaa hörähtää ja sammua sitte heti, mutta läpinäkyvä putki ei ole sillon tyhjä.
Itse olen tullu siihen tulokseen että syöttöpumppu vuotaa jostain välistä sisään päin ilmaa mutta ei polttoainetta ulos. Onko teillä semmosesta kokemuksia?
Vielä ihmeellisempää on se että kierroksilla ei esiinny ilmaa putkessa vaikka imu on kovimmillaan sillon.
Paluu letku ei ole läpinäkyvä niin ei voi varmistaa että tuleeko ilma vasta syöttöpumpun jälkeen putkistoon ja suodattimen kautta takasi imuputkeen.
Alkaa harmittaa pikkuhiljaa. Koittakaa auttaa jos on kokemuksia. Onko syöttöpumput vuotaneet sisään päin? ja miks vain tyhjäkäynnillä?
Comment