Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hyytymis gallup

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Oman kokemuksen mukaan, viime talvena, VV-Auton toimipisteiden pihaan kymmeniä 2.7/3.0TDI autoja.
    Näihin suurimpaan osaan suodattimen vaihto ja uudet löpöt tankiin, Airportin pisteen autoista ei yksikään palannut.
    Eikös yo operaatio kannattaisi tehdä ennen hyytymistä, jos epäilee oman auton kuuluvan riskiryhmään. Selviäisi monelta murheelta ja yleensä ennakoiva huolto tulee halvemmaksikin, kuin korjauttaa hyytynyttä autoa.

    Ilmeisesti, koska taitaa lähemmäs kaikissa maituissa koneisissa joista tämä kalabaliikki on syntynyt, se q olla ainakin koristeena.
    Veikkaan valtaosan hyytyneistä 3.0TDi autoista olleen quattroja...

    Itse en osaa kyllä noin ovelasti ajatella tuota polttoaineen mittausta, enkä oikein ymmärrä mitä järkeä siinä noin olisi, mutta eihän niitä saksalaisen inssin aivoituksia aina ymmärrä. Kun taas kuvitellaan niin kuvittelisin niin että mahtais jotain hälyä tulla jos nuo mittaukset alkaisi heittämään, eli se "lappo" tai joku muu aiheuttaisi häikkää...
    Tiedä häntä...
    Lappopumppauksen ongelmat taas ei selitä sitä, miksi nelos- tai kasikoneilla olleet quattrot eivät ole hyytyneet samoissa määrin kuin 2.7/3.0-koneiset. Vai onko niissä erilainen tankki?

    Comment


    • #32
      Lappopumppauksen ongelmat taas ei selitä sitä, miksi nelos- tai kasikoneilla olleet quattrot eivät ole hyytyneet samoissa määrin kuin 2.7/3.0-koneiset. Vai onko niissä erilainen tankki?
      A4 ja A6 on tietysti erilainen mutta saman mallin quattroissa on sama tankki. A4 näytti olevan erilaiset värkit myös tankissa kuin A6:ssa.

      Monesti auttaa jopa se yksinkertaisin talvihuolto eli sitä masinolia tai millä nimellä sitten liekään, pari kertaa se 1/4 litra tankkiin ja saa ajella huoleti niiltä osin. Eikä tarvitse joka talveksi vaihtaa suodatintakaan ellei nyt pelkkää vettä ole tankannut, eli se 60tkm vaihtoväli riittää, no, monethan noilla ajaa jo vuodessa enemmänkin mutta silloinpa vaihtuu ellei kiellä huoltoa vaihtamasta, kuten taksit sun muut paljon ajavat voivat tehdä, eli jättävät huollot seuraavalle omistajalle, se kun marmorilla kustantaa jo 70€ originaalina.
      Mutta nämä murheet ovat sitten taas ensitalven pakkasilla...

      Comment


      • #33
        Tuli tuossa mieleen kun huomasin EGR:n valuttelevan öljymöhnää että onko kaikilla muilla ko. venttiili jo tulpattu? Tämänkö vuoksi kutoseni on niin lämmin talvisin?

        Comment

        Working...
        X