Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viimasuoja Audi A6 1,9TDI 2002

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Viimasuoja Audi A6 1,9TDI 2002

Löytyykö jostain yllämainittuun härveliin viimasuojaa vai pitääkö askarrella itse kaljalaatikosta?

Uudempiin malleihin löytyy netistä mutta vanhempaan malliin ei.

Jossain täällä oli linkki firmaan mikä teki noita ihan mitoistakin, nyt ei vain suoriltaan muista. Merkkitiskiltäkin kannattaa kysyä.

Vaikkakin äkkiä tuollaisen itsekin tekee. Solukumia/muovia kyllä löytyy metritavarana. Tekee sapluunan pahvilla ja sitten kiinnitys vaikka nippusiteillä tai kaapelitarranauhoilla.

Comment

En muista kutosen rakennetta, mutta -03 nelosessa karusti iso pahvi suoraan jäähdyttimien eteen lähes koko alalle. Ei näy juuri maskin takaa eikä ole ollut lämpöongelmia. Peitteen hinnalla saa monta laatikkoa "rakennusmateriaalia".

Comment

Jos siistin "pahvin" taakse haluaa niin suosittelen esim. sellasta 10mm mustaa solukumi levyä. Ei happane kosteudesta ja ei juuri näy. Hintakaan ei ole hirvittävä esim. Etrasta haettuna.

Comment

Minulla on tosiaan myös pahvi ilmastoinnin kenno edessä joka on täyden jäähdyttimen kokoinen. Tämän lisäksi otin vielä etuosan ilmanottoputkesta pois ja heitin avanttiin. Tästä huolimatta ei ollut kaupunkiliikenteessä lämpöongelmia vaikka oli vain -3°C.

Comment

Pitäs se välijäähdytinkin saada peitettyä pakkasilla.
            Se on aika tehokas ilmanjäähdytin vaikka lähtökohta olisi lämmin ilma. Ja se kylmä imuilma mun mielestä täytyy olla suurin syy näihin lämpöongelmiin.

Tuli tossa viileällä autolla 500km ajaessa mieleen, että viritän vielä turbosta letkun suoraan imusarjaan joku kerta. Ns talviasento :)
            Tietysti joissain on MAP välijäähdyttimen yhteydessä, joten ei sitä voi kun laittaa pahvia eteen. Hankalassa paikassa vaan monessa autossa moiseen operaatioon.

Comment

Joskus aikoinaan Volvon 240 bensa-turbossa oli talviongelmat ratkottu juurikin noin. Eli välijäähy ohitettiin suoralla putkella.

Comment

Working...
              X