Taitaa mennä hieman kasa-ammunnan puolelle, mutta jos nyt lähtökohta sille täydelle pajan pihalle on ollut parafiini tankissa niin mielestäni oikein mikään ei osu nyt noilla tähtäimillä kymppiin. Jos luonnossa on -30 pakkasta se on ihan sama myös viimassa, ainakaan omassa autossani ei pakkanenkiristy yhtään vaikka ajan 150km/h 60km/h jälkeen, eikä se tökkää siihen tankin sihtiinkään ellei olla parafiinin puolella, eli jostain muusta nyt tökkii, eli on jossain matkan varrella tankattu vetistä naftaa jos suodettavuus ei ole väärä tai sitten on vaikkapa jossain päin huollettu se filtteri muuksi kuin priimiun-luokan kiinalaiseksi jota itse olen suosinut, toki en ole muuta saanutkaan Laakkosen tiskiltä, no, just tunti sitten vaihdoin sellaisen, lähes 60tkm ajetun, ei tuo näyttänyt uutta huonommalta, onhan se ruostumatonta terästä jo päältäkin, voi silti olla silkoa sisältä. Tulihan tehtyä se 60tkm huolto eli kaikki hilppeet, sitä en tiedä täytyykö joku vetreämpi saada selälleen sinne apparin jalkatilaan vaihtamaan se raitisilmafilu...
Vajaasta tankista en osaa sanoa mitään kun itse ajelen sen lähes tyhjäksi ja sitten täyteen ja heti se alkaa vajumaan, mutta se että suojellaan sitä autoa lämpimässä tallissa jossa sitten sulaa ne huurut mitä sieltä ulkoa saa niin mitä muuta sinne tankkiin tulee kuin VETTÄ, ellei sitten juota sitä vettä masinolilla lantrattuna moottorille niin kyllä se sieltä filtteristä löytyy jäähiluna, niin se teki ennewanhaankin, mikäli auto on jatkuvasti ulkoruokinalla kuten mulla niin ei tarvii juottaa vettä...
Alkaa mennä taas esseelinjalle mutta eiköhän meistä audisteista suurin osa kuitenkin ajele ihan tyytyväisenä 2.7/3.0 kotteroillaan, mutta jos tilanne sillä rauhoittuu niin voin myöntää että on se "tyyppivika" ja me joilla ei ole ongelmia vahvistetaan se sääntö , ja taitaa olla nekin pakkaset ohi ja pian siirrytään kesälaatuun...
Vajaasta tankista en osaa sanoa mitään kun itse ajelen sen lähes tyhjäksi ja sitten täyteen ja heti se alkaa vajumaan, mutta se että suojellaan sitä autoa lämpimässä tallissa jossa sitten sulaa ne huurut mitä sieltä ulkoa saa niin mitä muuta sinne tankkiin tulee kuin VETTÄ, ellei sitten juota sitä vettä masinolilla lantrattuna moottorille niin kyllä se sieltä filtteristä löytyy jäähiluna, niin se teki ennewanhaankin, mikäli auto on jatkuvasti ulkoruokinalla kuten mulla niin ei tarvii juottaa vettä...
Alkaa mennä taas esseelinjalle mutta eiköhän meistä audisteista suurin osa kuitenkin ajele ihan tyytyväisenä 2.7/3.0 kotteroillaan, mutta jos tilanne sillä rauhoittuu niin voin myöntää että on se "tyyppivika" ja me joilla ei ole ongelmia vahvistetaan se sääntö , ja taitaa olla nekin pakkaset ohi ja pian siirrytään kesälaatuun...
Comment