AVF koneesta meni kansipahvi vaihtoon, kun on liekkirengas syönyt kanteen selvät jäljet.
Korjaamolla (Viiala) kaverit tunnistivat kyllä ongelman jo etukäteen ja olivat sitä mieltä, että alkuperäinen tiiviste on paras vaihtoehto. Tuntuvat kyllä osaavan asiansa. Onko tiivistettä muutettu tai jotain vai onko odotettavissa sama ongelma myöhemmin uudestaan?
Auto on käyttöön otettu 2001. Kilometrejä on kyllä kerynyt 270 tkm ja niistä 130 tkm hieman pirtempänä. Joten jos ongelma ilmenee uudelleen parinsadan tuhannen jälkeen, niin sen kanssa nyt voi vielä elää.
Onko kellään vastaavia kokemuksia ja kuinka on laitteet pelanneet remontin jälkeen?
Korjaamolla (Viiala) kaverit tunnistivat kyllä ongelman jo etukäteen ja olivat sitä mieltä, että alkuperäinen tiiviste on paras vaihtoehto. Tuntuvat kyllä osaavan asiansa. Onko tiivistettä muutettu tai jotain vai onko odotettavissa sama ongelma myöhemmin uudestaan?
Auto on käyttöön otettu 2001. Kilometrejä on kyllä kerynyt 270 tkm ja niistä 130 tkm hieman pirtempänä. Joten jos ongelma ilmenee uudelleen parinsadan tuhannen jälkeen, niin sen kanssa nyt voi vielä elää.
Onko kellään vastaavia kokemuksia ja kuinka on laitteet pelanneet remontin jälkeen?
Comment