Otsikon mukaisella koneella mallia 2002 A6.
taustaa osista:
pumppu on 2 vuotta vanha
suuttimet tarkastettu samalla
katsastuksen savu 0,8
vika ilmenee:
Auto seisoo pakkasessa yli 6h ei lähde käymään.
Auton saa käymään 10-15 hehkutuksen ja 1 min tarttailujen jälkeen.
ei pöllytä sinistä.
Kokeillut konstit:
hehkut uusittu
lämpöanturi uusittu
hehkuille tulee virtaa
webasto ei auta
otettu anturin johto irti jolloin antaa pitkän hehkun.
annettu kaapeleilla koko käynnistys sessioon toisesta autosta latausta tällä saatu 14,4 V jännite.
mulla ei ole ohjelmaa jolla näkee dynaamisen ajoituksen olen säätänyt pumpun niin aikaiselle kunnes sytytti esp valon ja antoi tiedon moottorin momentti epäjohdonmukainen tästä puolikarvaa takaisin. jolloin se on niin aikaisella kun mahdollista.
tämä käyntiin lähtemättömyys esiintyy vain kylmänä. ei silloin kun auto seisoo tallissa esim. 14h tai ulkona muutaman tunnin. näissä tapauksissa ei kerkeä kunnolla avaimeen koskea kun kone jo käy.
joten ilmavuoto tuntuu aika uskomattomalta.
taustaa osista:
pumppu on 2 vuotta vanha
suuttimet tarkastettu samalla
katsastuksen savu 0,8
vika ilmenee:
Auto seisoo pakkasessa yli 6h ei lähde käymään.
Auton saa käymään 10-15 hehkutuksen ja 1 min tarttailujen jälkeen.
ei pöllytä sinistä.
Kokeillut konstit:
hehkut uusittu
lämpöanturi uusittu
hehkuille tulee virtaa
webasto ei auta
otettu anturin johto irti jolloin antaa pitkän hehkun.
annettu kaapeleilla koko käynnistys sessioon toisesta autosta latausta tällä saatu 14,4 V jännite.
mulla ei ole ohjelmaa jolla näkee dynaamisen ajoituksen olen säätänyt pumpun niin aikaiselle kunnes sytytti esp valon ja antoi tiedon moottorin momentti epäjohdonmukainen tästä puolikarvaa takaisin. jolloin se on niin aikaisella kun mahdollista.
tämä käyntiin lähtemättömyys esiintyy vain kylmänä. ei silloin kun auto seisoo tallissa esim. 14h tai ulkona muutaman tunnin. näissä tapauksissa ei kerkeä kunnolla avaimeen koskea kun kone jo käy.
joten ilmavuoto tuntuu aika uskomattomalta.
Comment