Kerrotaanpas tässä hieman tarinan kehittymistä. Eli vaihdoin tuossa N276 anturin eli polttoaineen paineensäätimen mallia bosch (~200€). Tällä ei kuitenkaan ole ollut vaikutusta tyhjäkäynnin sammumiseen. Ehkä vaihto ei kuitenkaan ollut ihan turha, kun mielestäni auto lähtee käyntiin herkemmin, eikä tarvitse sahata yhtään. Tosin ei kyllä ennenkään tarvinnut sahata, mutta aavistuksen on parantunut. Saattaa tosin olla oman mielikuvituksenkin tuotetta. :D
Tänään vaihdoin sitten korkeapainepumpun kyljessä kiinni olevan määränsäätimen, joka myös mallia bosch (~300€), ja tunnin tyhjäkäynnin jälkeen auto pysyi käynnissä eikä oireillut. Aika näyttää korjaantuiko vika, ei vielä pysty varmaksi sanomaan. Tätä anturia ei sitten marmorilta saa, vaan tarjosivat uutta korkeapainepumppua suoraan, ja tämä olisi ollut luonnollisesti halpaa lystiä. Anturi tilattiin saksasta pumpun numeron perusteella erään hyvin avuliaan lahtelaisen firman avustuksella.
Jotta näin tällä kertaa..
Tänään vaihdoin sitten korkeapainepumpun kyljessä kiinni olevan määränsäätimen, joka myös mallia bosch (~300€), ja tunnin tyhjäkäynnin jälkeen auto pysyi käynnissä eikä oireillut. Aika näyttää korjaantuiko vika, ei vielä pysty varmaksi sanomaan. Tätä anturia ei sitten marmorilta saa, vaan tarjosivat uutta korkeapainepumppua suoraan, ja tämä olisi ollut luonnollisesti halpaa lystiä. Anturi tilattiin saksasta pumpun numeron perusteella erään hyvin avuliaan lahtelaisen firman avustuksella.
Jotta näin tällä kertaa..
Comment