vaihdoin juuri moottorin lämpötila-anturin ja sieltä pulppusi nestettä pihalle. pitääkö ilmata ja jos pitää niin olisiko heittää nopeeta vinkkiä. Nyt on todella kova kiire! kiitos.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
nyt on kiire. ilmaus apua.
Collapse
X
-
-
Ilmaushommat on sellasia ettei niissä kannata kiirettä pitää. :) Mutta eipä tuolle mitään tarvi tehdä jos ei sieltä nyt puolta litraa päässyt pihalle.
Comment
-
Kyllä mulla tuli edellisessä TDI Passatissa lämpöanturin ja termarin vaihdon jälkeen ilmat hienosti pihalle, kun ajoin keulan vähän koholleen ja jätin paisarin korkin auki.
Lisäilin siinä sitten nestettä aina kun ilmaa pullahteli paisarista pois.
Kannattaa jokunen päivä vielä seurailla jälkeen tilannetta, ainahan sinne voi joku ilmatasku jäädä ja pinta laskea, kun ilma tulee pihalle.
Comment
-
Mielenkiintoista lukea b6:n ilmausongelmista. Nimittäin tuosta omasta on nyt kolme kertaa ollut mehut pihalla, ja aina on toimittu näin: nestettä paisariin vähän yli max merkin, auto käyntiin ja kannun kanssa päivystetään hetki paisarin lähettyvillä, ja lisätään mehua sitä mukaan kun tarvitsee. Kun nestettä ei enään juurikaan kulu, vielä max.merkkiin ainetta ja ajamaan. Tarkistus ajon jälkeen ja yleensä on tarvinnut noin puoli desiä vielä lisätä.
Lienevät melkoisiä yksilöitä, tai sitten mulla on vaan käynyt aina uskomaton tuuri :)
E: niin ja ihan tasaisella hallin lattialla auto ollut.
Comment
-
Juu, Riippuu moottorista. mutta ainakin sisäkennon letkussa "ranskalainen patentti" Mutta sitten 1,8 koneissa useasti myös siin imusarjan päällä kulkevassa putkessa on myöskin.
Itse olen ilmannut noi silleen että paisarin paluuletku irti, kaataa niin kauan
että alkaa nestettä tulee. sitten saha käyntiin ja kun alkaa uudelleen valuttaa kennolta. Niin kaataa sinne letkuun purkista nestettä.
Niin paljon ku menee, sitte letku kiinni.
Moottorityypistä riippumatta menny joka kerta ekalla kerralla.
Ainakin toimii B5, 3B, 3BG ja A6.
Yleensä kun termari on ollu irti niin silloin ilmaaminen takkuaa...
Comment
Comment