Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 1.9tdi lämmöt kateissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b5 1.9tdi lämmöt kateissa

    Niin omasta mielestä kaikki mahdollinen on jo yritetty eli tekee samaa jo syksystä lähtien.
    Lämmöt nousee duuni matkan aikana (20km) mittarin mukaan 90:iin mutta sisälle ei tule kuin lehmän henkäys eli juuri ja juuri lämpimäksi havaittavaa ilmaa ja sama vaikka ajais 200km motarilla.
    Tiedän kyllä että ei diiselit jaksa ihmeemmin lämmittää mutta meillä on töissä useampi kymmenen vw poloa ja golffia pikkudiisseleillä ja niissä kyllä jaksaa noin kymmenen kilsan jälkeen lämmittää ihan eritavalla ja ei ole webastoja.
    Mun autossa on vesihehkut jotka on just vaihdettu samoiten laitoin jo paffin syylarin eteen jo kun oli vielä +7 ulkona.
    Termarikin on vaihdettu jo kahteen kertaan--- ei vaikutusta.
    Vesipumppukin on vaihdettu ja kennon letkut on ajon jälkeen kummatkin kädellä tunnistelemalla yhtälämpimät.
    Eberikin on jossain laatikon pohjalla kun ehtis vaan asentamaan.
    Väittäisin että kyllä enemmän pitäisi lämmittää sisätiloja edes vielä +4 asteen kieppeillä.

    Millä ehdoilla noi vesihehkut pitäisi toimia ja voiko ne testata vagcomilla?

    #2
    Kyllä sen pitäs ilman vesihehkujakin pukata kummaa, jos moottori lämpee 90 asteeseen.
    Onko ilmastointi? Siellä voi olla joku läppä silloin jumissa tms. Koodit ilmastoinnista vois kertoa hyvinkin ongelmat.

    Comment


    • #3
      juu täytyy kaivaa toi vagcommi naftaliinista ja ihmetellä.

      Comment


        #4
        Eikös tuossa ole se ohjauspaneeli mistä saa koodit ulos suoraan. Ei tartte vag-comia.
        Vai onko siinä jo semmonen moderninpi versio?
        Ei ole vuosimallia kerrrottu.
        Eli tässä ohjeet http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml

        Comment


        • #5
          Juu, kyllä se menee joko noihin ilmastoinnin läppämoottoreihin tai sitten lämppärin kenno on tukossa.

          Comment


          • #6
            Nyt ratkesi ongelma
            Otin kaikki vesi letkut irti koneesta ja kennolta. Huuhtelin jäähdytys järjestelmän kuumalla vedellä ja ajoin puhdistusaineen sisään, heitin lenkin ja glygolit sisään. Nyt tulee kunnolla lämmintä voi laskea jo HI asennosta =)
            Harmi ettei tullu aiemmin tota suoritettua kun viime talvi tartti kärsiä kylmyydestä.

            Comment

            Working...
            X