Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6(4B) Eberin dieselilinjan ryöstö? 1.9PD (AVF)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6(4B) Eberin dieselilinjan ryöstö? 1.9PD (AVF)

    Olen jo repimässä konttia auki jotta saisi otettua lähdön tuolle lämmittimelle, mutta ajattelin kysäistä.

    Tästä on näköjään montaa mielipidettä, mutta olisiko kuitenkin ihan yhtä hyvä imaista se tulolinjasta konehuoneesta?

    Onko jollekin tullut lisää "ilmavaivoja" tuolla toimenpiteellä ja saako lämmitin imettyä linjasta tavaraa tankin esipumpun läpi ilman ongelmia?
    Sanokaa joku että erittäin huono idea niin saan jatkaa tuota parempaa toteutusta, koska pumpun jalalla pitäisi olla valmis imupillikin kai tarjolla?

  • #2
    Omasta kokemuksesta voin suositella suoraan vetoa tankilta niin vältyt ongelmilta...ei mikään mahdoton homma ihan sillä eberin tankkikalusteellakaan esim. a4q:ssa vaikka sitä tankkikalustetta ei saa ku muutaman sentin nostettua sitä kantta.

    Comment


      #3
      Mitä tuollainen "tankkikaluste" sisältää ja mitä maksaa.
      Eikös siellä pitäisi olla paikka tai pillikin valmiina?

      Comment


      • #4
        Vaikkapa ebay.de ja hakuun "tankentnehmer". L-mallinen metalliputki joka tulee polttoainetankin kannen läpi muodostaen siis pillin. Maksaa muutaman kympin.

        Comment


        • #5
          Hämärästi muistan virallisista eberin ohjeista ohjeita, että dieseleissä voi ottaa paluulinjasta välitankkiin. Bensavehkeissä kehotus suoraan tankista.

          Comment


          • #6
            Noita tankkikalusteita saa parilla kympillä esim. eberin jälleenmyyjien liikkeistä, yleensä niillä on niitä hyllyssä sikäli kun myyvät asennuksiakin.
            Eikös kysyjällä ole pumppusuutinkone eli siirtopumppu tankissa -> ei voi vetää linjasta vaan pakko vetää oma. Jakajapumpullisessa voisi vetää pumpulta mutta siitäkin omasta kokemuksesta tahtoo tulla ongelmia, vaikka oli säiliö välissä...esim. t-haaraa ei suositellut käytettävän ollenkaan paikallisessa eberiliikeessä ellei halua parin vuoden välein olla rappaamassa sitä (ilmavaivoja kun rupeaa vuotamaan ne liitokset).

            Comment


              #7
              Tankkikaluste hommattu "piirimyyjältä" noin 22EUR.
              Eiköhän tuo vielä Jouluksi paikoilleen mene kun saa nuo tulo ja paluun pikaliittimet vaan pumpunkannesta auki?

              Comment


                #8
                Alkuperäinen kirjoittaja tomi schroderus Näytä viesti
                Tankkikaluste hommattu "piirimyyjältä" noin 22EUR.
                Eiköhän tuo vielä Jouluksi paikoilleen mene kun saa nuo tulo ja paluun pikaliittimet vaan pumpunkannesta auki?
                Onnittelen parhaasta ratkaisusta. Kaikk muu on räpeltämistä.

                Comment


                • #9
                  Eiköhän tuo vielä Jouluksi paikoilleen mene kun saa nuo tulo ja paluun pikaliittimet vaan pumpunkannesta auki?
                  En tiedä onko A6:ssa samanlainen tankin kansi mitä A4:ssa (B6-koppanen), mutta ao. linkistä löytyy miten laitoin omaani. Toimii ilman mitään ongelmia. Nuo kuvassa olevat pikaliittimet lähti irti, kun puristi lukkorengasta (kuvassa sininen rengas toisessa liittimessä ja toisessa musta) ja nosti irti.

                  http://i265.photobucket.com/albums/i...1-13165623.jpg

                  Comment


                  • #10
                    a4 b8 mallissa oli ainakin meidän molemmissa autoissa lähtö valmiina eberille!
                    ja ehdottomasti polttoaineen otto suoraan tankilta. On kokemuksia kun se otetaan paluulinjasta niin on häiriöitä ja P A L J O N !

                    Comment

                    Working...
                    X