Otsikin mukaisella autolla on ajettu 70 tkm (noin. 12 tkm lastun kera)
Autossa on alkanut esiintyyn isommilla vaihteilla (4,5,6) kiihdytyksissä
sellaista, että kun (noin 1500-2000 rpm) painaa kaasun pohjaan kierrokset hyppäävät heti noin 3000 rpm ja sitten laskevat ja asettuvat "oikealle" kierrosaluelle missä se pitäisi olla ilman tuota kierrosten nousu ilmiötä.
Perstuntumalta veto ei kuitenkaan katkea kokonaan vähän vaan nykii, onko auto lämmin tai kylmä ei ole eroa.
Onko autosta alkanut kytkin luistamaan vai mistä on kyse.
Ilmeellistä kyllä autossa oli joskus aiemmin jo samanlaista ongelmaa mutta sitä ei ole esiintynyt hetkeen, paitsi nyt taas vuoden kuluttua.
Miten tuota ongelmaa olisi helpointa lähestyä jatko toimenpiteillä.
Autossa on alkanut esiintyyn isommilla vaihteilla (4,5,6) kiihdytyksissä
sellaista, että kun (noin 1500-2000 rpm) painaa kaasun pohjaan kierrokset hyppäävät heti noin 3000 rpm ja sitten laskevat ja asettuvat "oikealle" kierrosaluelle missä se pitäisi olla ilman tuota kierrosten nousu ilmiötä.
Perstuntumalta veto ei kuitenkaan katkea kokonaan vähän vaan nykii, onko auto lämmin tai kylmä ei ole eroa.
Onko autosta alkanut kytkin luistamaan vai mistä on kyse.
Ilmeellistä kyllä autossa oli joskus aiemmin jo samanlaista ongelmaa mutta sitä ei ole esiintynyt hetkeen, paitsi nyt taas vuoden kuluttua.
Miten tuota ongelmaa olisi helpointa lähestyä jatko toimenpiteillä.
Comment