Aamuisin suoritamme audin kanssa pienen rituaalin: käyntiin ja kunnon savulla! muutaman sekunnin kuluttua napsahtaa automaatin merkkivalot tummiksi ja saadaan laatikko häiriötilaan. Sammutetaan aakkonen ja uudestaan tulille ja sama homma. Tätä tehdään aamusta riippuen 2-6 kertaa ja sitten suostutaan yhteistyöhön ja laatikko pelaa oikein sekä savuttaminen loppuu. Seuraava käynnistys vaikka ihan lyhyen ajon jälkeen niin peli toimii kuin pitääkin. Jos liikkeelle lähtee ilman rituaalia niin eihän siellä ole käytössä kuin yksi vaihde eteen ja pakki.
Koodeja antaa seuraavasti :
00542
Needle lift Sensor (G80): Open or Short to Plus
00550
Start of Injection Regulation: Control Difference
18256,P1857 viittaa MIL varoitukseen..
Seuraavat asiat tehty:
- uusi akku
- ennakot tarkistettu sekä jakopää että pumppu
- tunnistin venttiili nostajille mitattu 120 Ohm
- ei ilmakuplia polttoaineletkuissa
- ei vettä tai kosteutta ohjainboxissa
Nyt on keijolla vahva tunne että keinot loppuu!! Olisiko vinkkiä mitä seuraavaksi? Ei ihan vielä raski "kokeilla" josko paranisi kun polttoainepumpun uusii kun käsittääkseni maksaa toista tonnia..
Koodeja antaa seuraavasti :
00542
Needle lift Sensor (G80): Open or Short to Plus
00550
Start of Injection Regulation: Control Difference
18256,P1857 viittaa MIL varoitukseen..
Seuraavat asiat tehty:
- uusi akku
- ennakot tarkistettu sekä jakopää että pumppu
- tunnistin venttiili nostajille mitattu 120 Ohm
- ei ilmakuplia polttoaineletkuissa
- ei vettä tai kosteutta ohjainboxissa
Nyt on keijolla vahva tunne että keinot loppuu!! Olisiko vinkkiä mitä seuraavaksi? Ei ihan vielä raski "kokeilla" josko paranisi kun polttoainepumpun uusii kun käsittääkseni maksaa toista tonnia..
Comment