Siis, eihän siinä nyt oikeesti tuollaista pumppua tarvi...
Truuttaat vaan suodattimen täyteen dieseliä ja syöttöletkun myös. Loput ohjeet ilmaamiseen löytyy täältä foorumilta.
Juu niin varmasti saa, mutta tolla pikkupalikalla tulee varmasti stressivapaampi vaihto, kun ei tarvi murehtia, että mitäs jos järjestelmä saakin ilmaa. Miksi tehdä kaikki vaikeesti, kun on tarjolla helpompi vaihtoehto?
Ei ole Vp44 ollut vain VAG käytössä.
Sun kannattaa välttää jatkossa myös Fiattia, Alfaa, Dodgea, Saabia, Opelia, Renua, Citikkaa, Mersua ja Volvoa. Nekin on käyttänyt tuota pumppua jonkin moottorin yhteydessä.
Kattelinpa tuossa jenkkilän ebaysta, niin saisi tuota Cumminsin VP44 pumppua sieltä taalahintaan.
Pystyykö tuommosen heittämään Audin pellin alle ihan siltään? Mitä muutoksia tarviis tehä jos laittas.
Nyt on saksan ebaystä tilattu tsekeissä tehdaskorjattu pumppu kiinni ja taas pelaa. Tuli vähän halvemmaksi kun boschin valtuutetun liikkeen kautta. Suuttimien tiivistekumeja ei pajalla näemmä saanu tiiviiks vieläkään, pitänee harkita uusia venttiilikoppia...
Comment