Tunnustetaan heti alkuun ettei kyse ole Audista, vaan Italian ihmeestä Fiatista.
Autosta katosi pikkuhiljaa alavääntö, jonka seurauksena puhdistin MAF:n. Nyt kun kiinnitin MAF:n takaisin huomasin ahtojen hävinneen kokonaan. Ennen puhdistusta auto oli täysin eloton 2500 rpm asti, jonka jälkeen turbo heräsi henkiin. Mutta nyt meno on hengetöntä koko kierroslukualueella. MAF:n johdon irrotus parantaa menoa eli olenko minä jotenkin saanut särjettyä tuon MAF:n puhdistuksen yhteydessä?
MAF:n ilmanputsarin puoleisen kiinnityksen toinen pultti on niin pahassa paikassa etten saanut sitä kunnolla kirittyä. Voiko tämä aiheuttaa jotain yllämainittuja ongelmia?
Autosta katosi pikkuhiljaa alavääntö, jonka seurauksena puhdistin MAF:n. Nyt kun kiinnitin MAF:n takaisin huomasin ahtojen hävinneen kokonaan. Ennen puhdistusta auto oli täysin eloton 2500 rpm asti, jonka jälkeen turbo heräsi henkiin. Mutta nyt meno on hengetöntä koko kierroslukualueella. MAF:n johdon irrotus parantaa menoa eli olenko minä jotenkin saanut särjettyä tuon MAF:n puhdistuksen yhteydessä?
MAF:n ilmanputsarin puoleisen kiinnityksen toinen pultti on niin pahassa paikassa etten saanut sitä kunnolla kirittyä. Voiko tämä aiheuttaa jotain yllämainittuja ongelmia?
Comment