Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 TDI commonrail kotkotuksia, onko niitä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Läpyskällä saa toki napattua pienemmän vaihteen päälle ylämäessä, ja nopeudesta riippuen isompi vaihtuu takaisin päälle hetken päästä. 7-vaihde vaihtuu n. 93-94 km/h:ssa mittarin mukaan, 92:ssa pysyy kutonen päällä, kierroksia melko tasan 1600 silloin.

    Mutta ei vaan meinaa vaihteiston ohjelmasta löytyä mitään millä hallita vaihteita cruise päällä. :/

    Vapaalla rullaus -toiminto on ihan kiva, sitäkin voi hallita läpysköillä, + päälle ja - pois. Toimii parhaiten 5. vaihteella kun on loivaa mäkeä.

    Comment


      Moi pienet o sitte ongelmat :) ei vaikea. Eli ajaa vain Cruise mukaan 88 niin ei vaihdu seiskalle dmja satasen alueella sitten 108 niin on sopivat pykälät eikä tarvi vielä kameroihin jarrutella. Kaupat näyttää pahasti tapahtuvan:)

      Comment


        Onkos tankkipumppujen kanssa ollut ongelmia? Q3 CUVC 2.0 110kw niin meinasi hyytyä tielle ja koodina
        10064 - Fuel Pump P308D 00 [096] - RPM too Low ja 10061 - Fuel Pump P3043 00 [044] - Mechanical Malfunction

        Suodattimen vaihto meni ok ja sen jälkeen alkoi pärinää kuulua tankista eli jotain on pumpussa irti.

        Eikös nämä yleensä kuole sähköisesti vai hajooko impelleri?

        Comment


          Tämä nähtävästi tokeni tankkilaitteen vaihdolla, täytyy joku päivä kokeilla mikä pumpussa oli vikana
          Viimeksi muokannut Killeri; 5.3.2024, 21:20. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

          Comment


          • Morjesta arvon kollegat. Mulla on nyt suunnilleen puoli vuotta palanut Audissa moottorihäiriövalo. Mitään vaikutusta tuolla ei ole auton toimintaan, mutta katsastus olisi edessä ja saattaapi olla, että herra katsastusinsinööri ei laske autoa enää läpi tuon vikavalon vuoksi. Käytin auton tuossa paikallisella kyläsepällä huollossa ja samalla luki vikakoodin. Kaasuläppään kertoi vian liittyvän? En hoksannut pyytää mitään tulostetta siitä, nin ei ole tarkempaa tietoa asiasta. Seppä sanoi, että kaasuläpän voisi koodata kokonaa pois, jolloin vika poistuu. Ei kuulemma ole mitään vaikutusta auton toimintaan?

            Onko asiasta täällä tietoa?

            Niin ja auto on A6 2010, 2.0 tdi CAHA

            Comment


              Joo no, kyläseppä on kyläseppä, jättäisin tuollaiset neuvot omaan arvoonsa. Mutta tarkan vikakoodin kyllä tarvitsisi, kaasuläpän puhdistus ja adaptaatio helpoimmillaan ja uusi kaasuläppä kalleimmillaan.

              Comment


              • Kiitos Ville vastauksesta. Pittää käyttää uudestaan vikakoodin luvussa.

                Comment


                  Piti oikein tarkistaa ja näihin CR koneisiin ainakin saa tuota kaasuläpän poistavaa osaa ainakin Darksideltä. Itsekkin lähtisin varmaan ensin tuolla kunnollisella läpän putsauksella liikkeelle. Se vähä mitä asiasta etsi niin jossain vaiheessa odotettavissa näissä, että se vetää ittensä jumiin kun on niin tukossa.

                  Comment


                  • Vikakoodi selvisi: E8 P2015 Vaihteleva imu asema-anturipiiri, alue/toiminto ongelma

                    Comment


                    • Jos sitä lähtisi putsaamaan, niin mistä kalikka löytyy?

                      Comment


                      • Audi A4 B8 - 2.0TDI CAHA - P2015 - Easy fix (youtube.com)

                        Tämmönen video löytyi juutuupista. Pitääpä tsekata

                        Comment


                        • Jepjep. Vikakoodilla löytyi juutuupista hyviä videoita ja sain sepitettyä ohjausservolle ylikiertymisen estävän stopparin ja vikakoodi poistui. Selvittiin pikkurahalla.
                          Edit: Työ oli kyllä melkoinen. Muovinen imusarja ja servon irroitus ilman imusarjan irroitusta oli todella työläs. Paikalleen asennus helpottui, kun korvasin alkuperäiset ruuvit läpipulteilla.
                          Viimeksi muokannut Anakonda75; 8.5.2024, 12:48.

                          Comment

                          Working...
                          X