Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tietääkseni ei muuta tarvita kun peltilätkä johonkin väliin? Ei tietoa miten vaikuttaa ahtoihin mutta turbo alkoi viheltää sen jälkeen kun egr tulpattiin mun autosta.
Tai sitten mulla alkaa turbo olla siinä poks vaiheessa. Tosin tässä jo vuos kuunneltu ujellusta ja ootettu millon poksahtaa. Savutusta ei kyllä juurikaan ole paitsi sillon kun voimaa tarvitaan mutta se on normaalia.
Vai onko tuo sisälle kuuluva vihellys joku ominaisuus näissä vehkeissä??
Mites tää nyt käytännössa toteutetaan? Koittakaa selittää kun idiootille ;)
Pitäisi tarkistaa että onko toi tehty omaani ja aika uuno vielä diisel koneiden kanssa
Imusarjan päästä egr:n putki irti ja kattoo et onko laippa välissä vai ei.
Kuvassa siihen kohtaan on joku laittanu map-anturin. Eli tuohuon pumpun viereen tulee egr putki normisti.
Jes kiitos nopeasta vastauksesta. Pitääpäs tutkia... http://www.ebay.com/itm/EGR-Valve-bl...tT41xO&vxp=mtr
Tollasen löysin ja siitä vielä tyhmä kysymys, laitellaanko molemmat päät tukkoon vai pelkkä imusarjan pääty?
Itse kanssa molemmista passateista nakannut romut kokonaisuudessaan romukoppaan ja sokeat lätkät molempiin päihin, allroadiin pitäis tehä sama tässä kun kelit lämpiää.
Comment