Kulkine A6 2.5TDI AFB vm 99
Vikaa haettu jo pidemmän aikaa..
Vika/Viat on seuraavat..
Viimesen puolen vuoden aikana auto on tehny jos jonkin moista kiusaa, ja niitten puitteisa vähän vaihdettua osaa, --> Jakopumppu, Siirtopumppu, Suutintunnistin/suuttimien kärjet, Ilmamassamittari, Alipaine letkuja, Syöttöletkut, EGR venttiili, MAP anturi, EGR anturi.... yms yms..
Mutta asiaan... Eli pintakaasulla ajaessa auto heittelee 1300-1700rpm välillä ja sitten taas kun painaa kaasua 2 vaihteella niin tuntuu että auto tukehtuu ja ahtomittari ei näytä kuin pientä 1-2mm liikettä (ahdot noin 0,1bar).
Sitten lyö tipillä 3 silmään niin booaus loppuu ja auto alkaa taas kiriä vauhtia tasasen hitaasti mutta varmasti (Ahdin ei vieläkään mukana). Toisinaan auto taas toimii (ESIM) --> vaihdoin ilmamassamittarin niin auto toimi miltei koko ajan normaalisti 2pvä lukuun ottamatta paria kertaa kun teki taas tuon 2 vaihteen tempun.. Motarilla taas kun antaa kaasua niin mtn erikoista ei tapahdu noitten ahtojen kanssa paitsi se että ne nousevat hitaasti Ns Kierrosten mukana tuonne jonnekkin 0,5 - 0,8bar:in tienoille.. Mutta menot eivät ole todellakaan sitä mitä pitäisi.
Tyhjäkäynnillä auto heiluttelee tasasen tappavasti puolelta toiselle ja siksi ite aloin miettimään että voisiko suuttimissa sitten olla näin laajavika? Toinen sanoo että hiukkassuodatin mutta polttoakin olen kokeillut eikä auttanut. Nyt tosiaan jos jollain olisi edes pienintäkään vihiä ongelmasta nii nopeasti apuja tulemaan. Kiitos. Jos kysyttävää niin laittakaa laajemmat kyssärit privana.. KIITOS PS (pahoittelen tekstin määrää)
Vikaa haettu jo pidemmän aikaa..
Vika/Viat on seuraavat..
Viimesen puolen vuoden aikana auto on tehny jos jonkin moista kiusaa, ja niitten puitteisa vähän vaihdettua osaa, --> Jakopumppu, Siirtopumppu, Suutintunnistin/suuttimien kärjet, Ilmamassamittari, Alipaine letkuja, Syöttöletkut, EGR venttiili, MAP anturi, EGR anturi.... yms yms..
Mutta asiaan... Eli pintakaasulla ajaessa auto heittelee 1300-1700rpm välillä ja sitten taas kun painaa kaasua 2 vaihteella niin tuntuu että auto tukehtuu ja ahtomittari ei näytä kuin pientä 1-2mm liikettä (ahdot noin 0,1bar).
Sitten lyö tipillä 3 silmään niin booaus loppuu ja auto alkaa taas kiriä vauhtia tasasen hitaasti mutta varmasti (Ahdin ei vieläkään mukana). Toisinaan auto taas toimii (ESIM) --> vaihdoin ilmamassamittarin niin auto toimi miltei koko ajan normaalisti 2pvä lukuun ottamatta paria kertaa kun teki taas tuon 2 vaihteen tempun.. Motarilla taas kun antaa kaasua niin mtn erikoista ei tapahdu noitten ahtojen kanssa paitsi se että ne nousevat hitaasti Ns Kierrosten mukana tuonne jonnekkin 0,5 - 0,8bar:in tienoille.. Mutta menot eivät ole todellakaan sitä mitä pitäisi.
Tyhjäkäynnillä auto heiluttelee tasasen tappavasti puolelta toiselle ja siksi ite aloin miettimään että voisiko suuttimissa sitten olla näin laajavika? Toinen sanoo että hiukkassuodatin mutta polttoakin olen kokeillut eikä auttanut. Nyt tosiaan jos jollain olisi edes pienintäkään vihiä ongelmasta nii nopeasti apuja tulemaan. Kiitos. Jos kysyttävää niin laittakaa laajemmat kyssärit privana.. KIITOS PS (pahoittelen tekstin määrää)
Comment